Bakalářská práce je věnována porovnání informačních služeb poskytovaných Městskými úřady Chvaletice, Heřmanův Městec a Lázně Bohdaneč. Sledováno bylo využívání elektronické podatelny, elektronického podpisu, informačních služeb a to formou
dotazníkového šetření z pohledu občanů.
Anotace v angličtině
The work is devoted to compare the information services provided by cities Chvaletice,Heřmanův Městec and Lázně Bohdaneč. Monitoring the use of electronic registry, electronic signature, information services and the form of a questionnaire survey from the perspective of citizens.
Informatic services, eGovernment, elektronic registry, electronic signature, data boxes
Rozsah průvodní práce
48 s., 26 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je věnována porovnání informačních služeb poskytovaných Městskými úřady Chvaletice, Heřmanův Městec a Lázně Bohdaneč. Sledováno bylo využívání elektronické podatelny, elektronického podpisu, informačních služeb a to formou
dotazníkového šetření z pohledu občanů.
Anotace v angličtině
The work is devoted to compare the information services provided by cities Chvaletice,Heřmanův Městec and Lázně Bohdaneč. Monitoring the use of electronic registry, electronic signature, information services and the form of a questionnaire survey from the perspective of citizens.
Informatic services, eGovernment, elektronic registry, electronic signature, data boxes
Zásady pro vypracování
Porovnání informačních služeb poskytovaných městy Chvaletice, Heřmanův Městec a Lázně Bohdaneč.
Zhodnocení využívání těchto služeb občany formou dotazníkového šetření.
Využívání elektronické podatelny, el. podpisu.
Vyhodnocení zjištěných údajů.
Zásady pro vypracování
Porovnání informačních služeb poskytovaných městy Chvaletice, Heřmanův Městec a Lázně Bohdaneč.
Zhodnocení využívání těchto služeb občany formou dotazníkového šetření.
Využívání elektronické podatelny, el. podpisu.
Vyhodnocení zjištěných údajů.
Seznam doporučené literatury
[1] HALÁSKOVÁ, M. Veřejná správa v České republice a zemích EU. 1.vyd. Ostrava: Technická univerzita Ostrava, 2006. 177 s. ISBN 80-248-1266-5
[2] KOCH, M., ONDRÁK, V. Informační systémy a technologie. 1. vydání. Brno: VŠU v Brně, Akademické nakladatelství CERM, 2004. 166 stran. ISBN 80-214-2725-6.
[3] zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy
[4] Regionální informační servis. Správní členění pardubického kraje [online]. [cit. 2009-09-05] Dostupný z WWW: http://www.risy.cz/mapy_pardubicky_kraj
[5] Vyhláška 496/2004 Sb., o elektronických podatelnách
[6] Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
Seznam doporučené literatury
[1] HALÁSKOVÁ, M. Veřejná správa v České republice a zemích EU. 1.vyd. Ostrava: Technická univerzita Ostrava, 2006. 177 s. ISBN 80-248-1266-5
[2] KOCH, M., ONDRÁK, V. Informační systémy a technologie. 1. vydání. Brno: VŠU v Brně, Akademické nakladatelství CERM, 2004. 166 stran. ISBN 80-214-2725-6.
[3] zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy
[4] Regionální informační servis. Správní členění pardubického kraje [online]. [cit. 2009-09-05] Dostupný z WWW: http://www.risy.cz/mapy_pardubicky_kraj
[5] Vyhláška 496/2004 Sb., o elektronických podatelnách
[6] Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s výsledky své bakalářeské práce, prezentace byla zaměřena především na výstupy z dotazníkového šetření. Položené dotazy studentka zodpověděla.
Otázky k BP:
V jakých fázích eGovernmentu se zkoumaná města nacházejí?
Jak konkrétně probíhal průzkum a zpracování dotazníku? Vysvětlení výstupů z grafu (slajd prezentace číslo 9).
V jaké fázi eGovernmentu se nachází srovnatelná města v ČR oproti zkoumaným?
Jaké jsou informační služby městům nařízené ze zákona?