- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
Materiální didaktické pomůcky pro výuku anglického jazyka pro malé děti
Hlavní téma v angličtině
Material Teaching Aids in Teaching English to Young Learners
Název dle studenta
Material Teaching Aids in Teaching English to Young Learners
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
Materiální didaktické pomůcky pro výuku anglického jazyka pro malé děti
Diplomandka se bude ve své práci zabývat problematikou materiálních didaktických prostředků pro podporu rozvoje komunikativní kompetence v anglickém jazyce u žáků mladšího školního věku. V teoretické části práce nejprve představí koncept komunikativní kompetence jako cíl výuky anglického jazyka, dále uvede specifické charakteristiky žáka mladšího školního věku, které zohlední v následné diskusi potenciálu jednotlivých materiálních didaktických prostředků pro výuku zvolené věkové skupiny.
Cílem vlastního empirického šetření realizovaného na prvním stupni základní školy bude prostřednictvím dotazovacích technik, pozorování a analýzy portfolií zjistit, zda použití vybraných materiálních didaktických prostředků podporuje rozvoj komunikativní kompetence.
Zásady pro vypracování
Diplomandka se bude ve své práci zabývat problematikou materiálních didaktických prostředků pro podporu rozvoje komunikativní kompetence v anglickém jazyce u žáků mladšího školního věku. V teoretické části práce nejprve představí koncept komunikativní kompetence jako cíl výuky anglického jazyka, dále uvede specifické charakteristiky žáka mladšího školního věku, které zohlední v následné diskusi potenciálu jednotlivých materiálních didaktických prostředků pro výuku zvolené věkové skupiny.
Cílem vlastního empirického šetření realizovaného na prvním stupni základní školy bude prostřednictvím dotazovacích technik, pozorování a analýzy portfolií zjistit, zda použití vybraných materiálních didaktických prostředků podporuje rozvoj komunikativní kompetence.
Seznam doporučené literatury
Phillips, S. Young learners. OUP. 2003. ISBN 9780194371957
Reilly, V., Ward, S.M., Very young learners. OUP. 2003. ISBN 9780194372091
Scott, W., Ytreberg, L. Teaching English to children. Longman. ISBN 058274606X
Hughes, A., Hadfield, J. How to teach young learners. Longman. ISBN 0582779979
Lewis, G., Bedson, G. Games for children. OUP. 2004. ISBN 9780194372244
Slattery, M., Willis, J. English for Primary Teacher. OUP. 2001. ISBN 9780194375627
Moon, J. Children learning English. Macmillan. 2000. ISBN 9781405080026
Veteška, J.,Tureckiová,M. Kompetence ve vzdělávání. Grada. 2008. ISBN 978-80-247-1770-8
Skalková, J. Obecná didaktika. Grada. 2007. ISBN 978-80-247-1821-7
Seznam doporučené literatury
Phillips, S. Young learners. OUP. 2003. ISBN 9780194371957
Reilly, V., Ward, S.M., Very young learners. OUP. 2003. ISBN 9780194372091
Scott, W., Ytreberg, L. Teaching English to children. Longman. ISBN 058274606X
Hughes, A., Hadfield, J. How to teach young learners. Longman. ISBN 0582779979
Lewis, G., Bedson, G. Games for children. OUP. 2004. ISBN 9780194372244
Slattery, M., Willis, J. English for Primary Teacher. OUP. 2001. ISBN 9780194375627
Moon, J. Children learning English. Macmillan. 2000. ISBN 9781405080026
Veteška, J.,Tureckiová,M. Kompetence ve vzdělávání. Grada. 2008. ISBN 978-80-247-1770-8
Skalková, J. Obecná didaktika. Grada. 2007. ISBN 978-80-247-1821-7