Tato práce se zabývá kombinovanou výukou s využitím telefonu.Zaměřuje se na jednotlivé komponenety a jejich možné kombinace.Pozornost je věnována telefonu, jako zvolené technologii a na rozvoj komunikativní kompenence pomocí této technologie.Cílem výzkumu je zjistit výhody a nevýhody této nové techniky a to především z pohledu učitele.
Anotace v angličtině
The thesis deals with blended learning with the use of telephone. It focuses on the components of this technique and the possible combinations. Further, the chosen technology which is the telephone is disscused as well as the developmnet of communicative competence. The aim of the research is to find out the advantages and the disadvantages of this new technique from the teacher´s point of view.
blended learning, e-learning, m-learning, telephone, mobile phone, teacher´s point of view, advantages, disadvantages
Rozsah průvodní práce
68 s., 3 obr.příl.
Jazyk
AN
Anotace
Tato práce se zabývá kombinovanou výukou s využitím telefonu.Zaměřuje se na jednotlivé komponenety a jejich možné kombinace.Pozornost je věnována telefonu, jako zvolené technologii a na rozvoj komunikativní kompenence pomocí této technologie.Cílem výzkumu je zjistit výhody a nevýhody této nové techniky a to především z pohledu učitele.
Anotace v angličtině
The thesis deals with blended learning with the use of telephone. It focuses on the components of this technique and the possible combinations. Further, the chosen technology which is the telephone is disscused as well as the developmnet of communicative competence. The aim of the research is to find out the advantages and the disadvantages of this new technique from the teacher´s point of view.
blended learning, e-learning, m-learning, telephone, mobile phone, teacher´s point of view, advantages, disadvantages
Zásady pro vypracování
Diplomandka se bude ve své práci zabývat problematikou kombinované výuky (tzv. blended learning) anglického jazyka. V teoretické části práce nejprve definuje pojem blended learning a jeho různé komponenty, které lze vzájemně kombinovat. Dále popíše zvolený kombinovaný kurs. Z širokého pole informačních a komunikačních technologií se zaměří na telefon, uvede charakteristiku zvolené technologie včetně specifik komunikace zprostředkované telefonem. Dále bude diskutovat potenciál této technologie pro rozvoj komunikativní kompetence v anglickém jazyce.
Cílem vlastního empirického šetření bude identifikovat výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky angličtiny z pohledu učitele.
Zásady pro vypracování
Diplomandka se bude ve své práci zabývat problematikou kombinované výuky (tzv. blended learning) anglického jazyka. V teoretické části práce nejprve definuje pojem blended learning a jeho různé komponenty, které lze vzájemně kombinovat. Dále popíše zvolený kombinovaný kurs. Z širokého pole informačních a komunikačních technologií se zaměří na telefon, uvede charakteristiku zvolené technologie včetně specifik komunikace zprostředkované telefonem. Dále bude diskutovat potenciál této technologie pro rozvoj komunikativní kompetence v anglickém jazyce.
Cílem vlastního empirického šetření bude identifikovat výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky angličtiny z pohledu učitele.
Seznam doporučené literatury
Vybíral, Z. - Kapitoly ze sociální psychologie
Scrivener, J. - Learning teaching
Richards, Jack C., Rodgers, Theodore S. - Approaches and methods in language teaching
Bates, A.W.Tony - Technology, Open learning and distance education
Bonk, Curtis J., Graham, Charles R. - The handbook of blended learning
Černá, M. - ICT in teacher education : extending opportunities for professional learning
Seznam doporučené literatury
Vybíral, Z. - Kapitoly ze sociální psychologie
Scrivener, J. - Learning teaching
Richards, Jack C., Rodgers, Theodore S. - Approaches and methods in language teaching
Bates, A.W.Tony - Technology, Open learning and distance education
Bonk, Curtis J., Graham, Charles R. - The handbook of blended learning
Černá, M. - ICT in teacher education : extending opportunities for professional learning