Hlavním cílem diplomové práce je návrh a implementace aplikace vhodné pro poskytování služeb v modelu SaaS (Software as a Service) se zaměřením na firemní marketing malé firmy. Práce shrnuje model SaaS jako formu outsourcingu zhodnocením výhod a nevýhod, které určují požadavky na tvorbu a provoz aplikace tohoto typu. V praktické části diplomové práce bude implementována aplikace pro marketingové řízení vztahů se zákazníky (CRM ? Customer Relati-onship Management) podle požadavků potencionálního zákazníka.
Anotace v angličtině
The main aim of the thesis is to design and implementation of application suitable for the providing of services in the SaaS model (Software as a Service) with a focus on small business marketing company. This thesis summarizes the SaaS model as a form of outsourcing appreciation of the advantages and disad-vantages, which determine the requirements for the creation and operation of the application of this type. In the practical part of the thesis will be filled out appli-cations for marketing, customer relationship management (CRM - Customer Re-lationship Management) as required by potential customer.
Klíčová slova
SaaS (Software as a Service), outsourcing, CRM (Customer Relationship Management).
Klíčová slova v angličtině
SaaS (Software as a Service), outsourcing, CRM (Customer Relationship Management).
Rozsah průvodní práce
73
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je návrh a implementace aplikace vhodné pro poskytování služeb v modelu SaaS (Software as a Service) se zaměřením na firemní marketing malé firmy. Práce shrnuje model SaaS jako formu outsourcingu zhodnocením výhod a nevýhod, které určují požadavky na tvorbu a provoz aplikace tohoto typu. V praktické části diplomové práce bude implementována aplikace pro marketingové řízení vztahů se zákazníky (CRM ? Customer Relati-onship Management) podle požadavků potencionálního zákazníka.
Anotace v angličtině
The main aim of the thesis is to design and implementation of application suitable for the providing of services in the SaaS model (Software as a Service) with a focus on small business marketing company. This thesis summarizes the SaaS model as a form of outsourcing appreciation of the advantages and disad-vantages, which determine the requirements for the creation and operation of the application of this type. In the practical part of the thesis will be filled out appli-cations for marketing, customer relationship management (CRM - Customer Re-lationship Management) as required by potential customer.
Klíčová slova
SaaS (Software as a Service), outsourcing, CRM (Customer Relationship Management).
Klíčová slova v angličtině
SaaS (Software as a Service), outsourcing, CRM (Customer Relationship Management).
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem diplomové práce je návrh a implementace aplikace vhodné pro poskytování služeb v modelu SaaS (Software as a Service) se zaměřením na firemní marketing, malé firmy.
V úvodní, teoretické části bude shrnut model SaaS jako forma outsourcingu zhodnocením výhod a nevýhod, které určují požadavky na tvorbu a provoz aplikace tohoto typu.
V práci bude konkretizována aplikace pro marketingové řízení vztahů se zákazníky (CRM) podle požadavků potenciálního zákazníka.
Součástí implementace bude analýza požadavků prostřednictvím UML diagramů pomocí softwarového nástroje Enterprise Architect, návrh datových tříd a jejich grafické vizualizace.
Aplikace bude implementována s podporou databázového serveru (MS SQL).
Aplikace bude zahrnovat klientské webové rozhraní s přístupem do databáze, komunikace bude postavena na běžných internetových protokolech.
Aplikace bude naprogramovaná v jazyce PHP a při implementaci budou dodržovány principy a zásady tvorby webových aplikací.
Při implementaci aplikace je třeba důsledně dodržet základní požadavek vhodného uživatelského rozhraní, síťového sdílení aplikace typu klient-server a požadavek na bezpečnost aplikace s důrazem na autentizaci a autorizaci uživatelů.
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem diplomové práce je návrh a implementace aplikace vhodné pro poskytování služeb v modelu SaaS (Software as a Service) se zaměřením na firemní marketing, malé firmy.
V úvodní, teoretické části bude shrnut model SaaS jako forma outsourcingu zhodnocením výhod a nevýhod, které určují požadavky na tvorbu a provoz aplikace tohoto typu.
V práci bude konkretizována aplikace pro marketingové řízení vztahů se zákazníky (CRM) podle požadavků potenciálního zákazníka.
Součástí implementace bude analýza požadavků prostřednictvím UML diagramů pomocí softwarového nástroje Enterprise Architect, návrh datových tříd a jejich grafické vizualizace.
Aplikace bude implementována s podporou databázového serveru (MS SQL).
Aplikace bude zahrnovat klientské webové rozhraní s přístupem do databáze, komunikace bude postavena na běžných internetových protokolech.
Aplikace bude naprogramovaná v jazyce PHP a při implementaci budou dodržovány principy a zásady tvorby webových aplikací.
Při implementaci aplikace je třeba důsledně dodržet základní požadavek vhodného uživatelského rozhraní, síťového sdílení aplikace typu klient-server a požadavek na bezpečnost aplikace s důrazem na autentizaci a autorizaci uživatelů.
Seznam doporučené literatury
GÁLA, Libor, POUR, Jan, TOMAN, Prokop. Podniková informatika. Mgr. Petr Mušálek. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 484 s. Management v informační společnosti. ISBN 80-247-1278
SMIČKA, Radim. Optimalizace pro vyhledávače - SEO: Jak zvýšit návštěvnost webu. 1. vyd. Dubany : Jaroslava Smičková, 2004. 120 s. ISBN 80-239-2961-5.
GUTMANS, Andi, BAKKEN, Stig Seather, RETHANS, Derick. Mistrovství v PHP. Odpovědný redaktor je Ivo Magera. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 655 s. ISBN 978-80-251-1519-0.
PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu: Strategie, tvorba, propagace. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2005. 128 s. ISBN 80-7300-173-X.
HOLČÍK, Tomáš, et al. 1001 tipů a triků pro WWW stránky. Odpovědný redaktor je Libor Pácl. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 402 s. ISBN 80-7226-756-6.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
HLAVENKA, Jiří, et al. Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site. Odpovědný redaktor je Jindřich Jonák. 7. aktualiz. vyd. Brno : CP Books, 2005. 356 s. ISBN 80-251-0801-5.
Seznam doporučené literatury
GÁLA, Libor, POUR, Jan, TOMAN, Prokop. Podniková informatika. Mgr. Petr Mušálek. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 484 s. Management v informační společnosti. ISBN 80-247-1278
SMIČKA, Radim. Optimalizace pro vyhledávače - SEO: Jak zvýšit návštěvnost webu. 1. vyd. Dubany : Jaroslava Smičková, 2004. 120 s. ISBN 80-239-2961-5.
GUTMANS, Andi, BAKKEN, Stig Seather, RETHANS, Derick. Mistrovství v PHP. Odpovědný redaktor je Ivo Magera. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 655 s. ISBN 978-80-251-1519-0.
PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu: Strategie, tvorba, propagace. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2005. 128 s. ISBN 80-7300-173-X.
HOLČÍK, Tomáš, et al. 1001 tipů a triků pro WWW stránky. Odpovědný redaktor je Libor Pácl. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 402 s. ISBN 80-7226-756-6.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
HLAVENKA, Jiří, et al. Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site. Odpovědný redaktor je Jindřich Jonák. 7. aktualiz. vyd. Brno : CP Books, 2005. 356 s. ISBN 80-251-0801-5.
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant splnil požadavky zadání, v některých oblastech práce zadání překračuje náročností a pracovitostí. Odpovědi na otázky státní závěrečné zkoušky odpovídají celkovému hodnocení velmi dobře. Výsledky diplomové práce mohou být využity v praxi. Po formální a věcné stránce je práce zpracována na dobré úrovni.