Diplomová práce se zabývá vlivem lidského činitele na celkovou propustnost železniční dopravní cesty. V úvodní části je provedena analýza provozních intervalů. Dále tato práce popisuje nejčastější chyby dopravních pracovníků
a určuje vliv lidského faktoru v závislosti na vývoji zabezpečovacího zařízení včetně obsluhy. Pomocí simulačního programu je nasimulován provoz na úseku železniční tratě 087.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the influence of the human factor on total capacity of railway traffic road. The first part is an analysis of operating ranges. This work describes the most common mistakes transport workers and determine the influence of human factor in the development of safety equipment including operators. Using the simulation program is to simulate the operation of the section of the railway line 087th.
Klíčová slova
lidský faktor, propustnost, provozní intervaly, simulace, zabezpečovací zařízení
Klíčová slova v angličtině
human factor, capacity, operating ranges, simulation, interlocking plant
Rozsah průvodní práce
75 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá vlivem lidského činitele na celkovou propustnost železniční dopravní cesty. V úvodní části je provedena analýza provozních intervalů. Dále tato práce popisuje nejčastější chyby dopravních pracovníků
a určuje vliv lidského faktoru v závislosti na vývoji zabezpečovacího zařízení včetně obsluhy. Pomocí simulačního programu je nasimulován provoz na úseku železniční tratě 087.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the influence of the human factor on total capacity of railway traffic road. The first part is an analysis of operating ranges. This work describes the most common mistakes transport workers and determine the influence of human factor in the development of safety equipment including operators. Using the simulation program is to simulate the operation of the section of the railway line 087th.
Klíčová slova
lidský faktor, propustnost, provozní intervaly, simulace, zabezpečovací zařízení
Klíčová slova v angličtině
human factor, capacity, operating ranges, simulation, interlocking plant
Zásady pro vypracování
Osnova:
Úvod
1. Popis a technologie zabezpečovacích zařízení na železnici
2. Význam lidského činitele při zajištění provozu na železnici
3. Lidský faktor v závislosti na vývoji zabezpečovacího zařízení
4. Simulace provozu na železnici s ohledem na propustnost dopravní cesty
Závěr
Zásady pro vypracování
Osnova:
Úvod
1. Popis a technologie zabezpečovacích zařízení na železnici
2. Význam lidského činitele při zajištění provozu na železnici
3. Lidský faktor v závislosti na vývoji zabezpečovacího zařízení
4. Simulace provozu na železnici s ohledem na propustnost dopravní cesty
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]ČSD D24 Předpisy pro zjišťování propustnosti železničních tratí. Praha: Nakladatelství dopravy a spojů, 1966. 119 s.
[2]ČD D23 Služební předpis pro stanovení provozních intervalů a následných mezidobí. Olomouc: JERID spol. s r.o., 2002. 67 s.
[3]TNŽ 34 2620 Železniční zabezpečovací zařízení. Praha: České dráhy s.o., 2002. 83 s.
[4]ČD Z1 Předpis pro obsluhu staničních a traťových zabezpečovacích zařízení. Praha: České dráhy a.s., 2005. 363 s.
[5]ČD D2 Předpis pro organizování a provozování drážní dopravy. Praha: České dráhy s.o., 2002. 354 s.
Seznam doporučené literatury
[1]ČSD D24 Předpisy pro zjišťování propustnosti železničních tratí. Praha: Nakladatelství dopravy a spojů, 1966. 119 s.
[2]ČD D23 Služební předpis pro stanovení provozních intervalů a následných mezidobí. Olomouc: JERID spol. s r.o., 2002. 67 s.
[3]TNŽ 34 2620 Železniční zabezpečovací zařízení. Praha: České dráhy s.o., 2002. 83 s.
[4]ČD Z1 Předpis pro obsluhu staničních a traťových zabezpečovacích zařízení. Praha: České dráhy a.s., 2005. 363 s.
[5]ČD D2 Předpis pro organizování a provozování drážní dopravy. Praha: České dráhy s.o., 2002. 354 s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy komise.