Diplomová práce se zabývá řešením dopravní obslužnosti na území obcí s rozšířenou působností Uherský Brod, Luhačovice a Valašské Klobouky včetně interakce s okolními regiony. Na základě analýzy současného stavu železničního a autobusového spojení je navržena nová koncepce dopravní obsluhy regionu pro výhledové období kolem roku 2015. Práce předpokládá zapojením oblasti do IDS s využitím integrovaného taktového jízdního řádu. V závěru bude provedeno zhodnocení navrženého modelu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with solution of transport services in the territory of municipalities with extended powers Uherský Brod, Luhačovice and Valašské Klobouky. Based on the analysis of the current state of the rail and bus connections to proposed new concept of regional transportation services for the prospective period around 2015. Work implies the involvement of the IDS using the integrated tact timetable. The conclusion will be an assessment of proposed model.
Klíčová slova
železniční doprava, osobní doprava, grafikon vlakové dopravy, taktový jízdní řád
Klíčová slova v angličtině
railway transport, transport services, passenger transport, tact timetable
Rozsah průvodní práce
62 s., 40 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá řešením dopravní obslužnosti na území obcí s rozšířenou působností Uherský Brod, Luhačovice a Valašské Klobouky včetně interakce s okolními regiony. Na základě analýzy současného stavu železničního a autobusového spojení je navržena nová koncepce dopravní obsluhy regionu pro výhledové období kolem roku 2015. Práce předpokládá zapojením oblasti do IDS s využitím integrovaného taktového jízdního řádu. V závěru bude provedeno zhodnocení navrženého modelu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with solution of transport services in the territory of municipalities with extended powers Uherský Brod, Luhačovice and Valašské Klobouky. Based on the analysis of the current state of the rail and bus connections to proposed new concept of regional transportation services for the prospective period around 2015. Work implies the involvement of the IDS using the integrated tact timetable. The conclusion will be an assessment of proposed model.
Klíčová slova
železniční doprava, osobní doprava, grafikon vlakové dopravy, taktový jízdní řád
Klíčová slova v angličtině
railway transport, transport services, passenger transport, tact timetable
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu dopravní obslužnosti
2. Návrh změn dopravní obslužnosti
3. Zhodnocení návrhů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu dopravní obslužnosti
2. Návrh změn dopravní obslužnosti
3. Zhodnocení návrhů
Závěr
Seznam doporučené literatury
Zákon č. 266/1994 Sb. o drahách
Zákon č. 111/1994 Sb. o silniční dopravě
Vyhláška Ministerstva dopravy č. 241/2005 Sb. o prokazatelné ztrátě ve veřejné drážní osobní dopravě a o vymezení souběžné veřejné osobní dopravy
Interní materiály ČD, a.s.
Seznam doporučené literatury
Zákon č. 266/1994 Sb. o drahách
Zákon č. 111/1994 Sb. o silniční dopravě
Vyhláška Ministerstva dopravy č. 241/2005 Sb. o prokazatelné ztrátě ve veřejné drážní osobní dopravě a o vymezení souběžné veřejné osobní dopravy
Interní materiály ČD, a.s.
Přílohy volně vložené
1 list grafikonu vlakové dopravy
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy komise.