Informace o kvalifikační práci Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice
Hlavní téma v angličtině
Dynamic Adjustment of Railway Time Schedule on Actual Operational Situation for Fluent Train Operation - Assessment of Real Time Reschedulling on the Line Segment "Hranice na Moravě - Prosenice" from Operational and Economical Point of View
Název dle studenta
Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice
Práce na modelu konkrétní trati ověřuje míru přínosů systému, který v reálném čase sleduje železniční provoz, předvídá možné konflikty mezi vlaky, sestavuje optimální jízdní řád, který sděluje vlakům, stavědlům a zaměstnancům za účelem snížení přenášeného zpoždění, úspory energie a zkrácení doby obsazení kritických prvků (Rescheduling). Dále se práce zabývá hodnocením vlivu např. AVV (Automatické vedení vlaku), aut. stavění jízdních cest, atd. na účinnost Reschedulingu a ekonomickým posouzením zavedení tohoto systému.
Anotace v angličtině
The assets of the system are verified on model of concrete line in this work. The system studies railway operation in real time, anticipates possible conflicts between trains, creates an optimal schedule, that is distributed to trains, interlocking and staff for ensuring of knock-on delay reduction, lower energy consumption and reduction of occupation time of critical elements (Rescheduling). Furthermore, the work deals with an influence estimation of ATO AVV, automatic route setting, etc. on effectiveness of Rescheduling and economical aspects of introducing of this system.
Klíčová slova
Rescheduling, optimalizace, automatické stavění jízdních cest
Práce na modelu konkrétní trati ověřuje míru přínosů systému, který v reálném čase sleduje železniční provoz, předvídá možné konflikty mezi vlaky, sestavuje optimální jízdní řád, který sděluje vlakům, stavědlům a zaměstnancům za účelem snížení přenášeného zpoždění, úspory energie a zkrácení doby obsazení kritických prvků (Rescheduling). Dále se práce zabývá hodnocením vlivu např. AVV (Automatické vedení vlaku), aut. stavění jízdních cest, atd. na účinnost Reschedulingu a ekonomickým posouzením zavedení tohoto systému.
Anotace v angličtině
The assets of the system are verified on model of concrete line in this work. The system studies railway operation in real time, anticipates possible conflicts between trains, creates an optimal schedule, that is distributed to trains, interlocking and staff for ensuring of knock-on delay reduction, lower energy consumption and reduction of occupation time of critical elements (Rescheduling). Furthermore, the work deals with an influence estimation of ATO AVV, automatic route setting, etc. on effectiveness of Rescheduling and economical aspects of introducing of this system.
Klíčová slova
Rescheduling, optimalizace, automatické stavění jízdních cest
Úvod
1. Popis systému
2. Popis trati
3. Rozbor splněného JŘ
4. Posouzení možných zlepšení vlivem Reschedulingu
5. Analýza faktorů výkonnosti Reschedulingu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Popis systému
2. Popis trati
3. Rozbor splněného JŘ
4. Posouzení možných zlepšení vlivem Reschedulingu
5. Analýza faktorů výkonnosti Reschedulingu
Závěr
Seznam doporučené literatury
LUETHI, Marco, WEIDMANN, Ulrich, LAUBE, Felix, MEDEOSSI, Giorgio. Rescheduling and Train Control: A New Framework for Railroad Traffic Control in Heavily Used Networks. [online]. 2006 [cit. 2009-11-24]. Dostupný z WWW: .
LUETHI, Marco. Improving the Efficiency of Heavily Used Railway Networks - A systemwide Approach [online]. Zuerich: ETH-IVT, 11.9.2009 [cit. 2009-11-24]. Dostupný z WWW: .
Seznam doporučené literatury
LUETHI, Marco, WEIDMANN, Ulrich, LAUBE, Felix, MEDEOSSI, Giorgio. Rescheduling and Train Control: A New Framework for Railroad Traffic Control in Heavily Used Networks. [online]. 2006 [cit. 2009-11-24]. Dostupný z WWW: .
LUETHI, Marco. Improving the Efficiency of Heavily Used Railway Networks - A systemwide Approach [online]. Zuerich: ETH-IVT, 11.9.2009 [cit. 2009-11-24]. Dostupný z WWW: .
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Ocenění práce
Ocenění (Cena rektora 1. stupně)
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy komise.