Cílem mé diplomové práce je najít způsob, jak zvýšit výkonnost na trati Poříčany - Sadská - Nymburk. Úvodní část je věnována analýze současného stavu trati, jak po stránce technické, technologické i personální. Ve druhé části se zabývám výhledovým rozsahem osobní a nákladní dopravy. Třetí část řeší možnosti zvýšení výkonnosti doplněné organizačním a investičním opatřením. Ve čtvrté části je uvedeno provozní posouzení na této trati po zvýšení propustné výkonnosti. Práce je ukončena ekonomickým zhodnocením návrhu řešení.
Anotace v angličtině
The aim of my Diploma Thesis is to find a way of how to enhance the capacity of the Poricany - Sadska - Nymburk railway. The introductory part is dedicated to an analysis of the current condition of the railroad regarding its technical, technological and personnel aspects. In the second part I deal with the future extent of passenger and goods transport. The third part focuses on the possibilities to enhance the capacity accompanied by organizational and investment measures. The fourth part contains an operational assessment of the railway after the enhancement of the traffic-carrying capacity. The Thesis is concluded with an economic assessment of the draft proposal.
Klíčová slova
doprava, přeprava, propustnost, traťový úsek, železniční stanice
Klíčová slova v angličtině
transport, transportation, traffic-carrying capacity, railway section, railway station
Rozsah průvodní práce
81 s., 133 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce je najít způsob, jak zvýšit výkonnost na trati Poříčany - Sadská - Nymburk. Úvodní část je věnována analýze současného stavu trati, jak po stránce technické, technologické i personální. Ve druhé části se zabývám výhledovým rozsahem osobní a nákladní dopravy. Třetí část řeší možnosti zvýšení výkonnosti doplněné organizačním a investičním opatřením. Ve čtvrté části je uvedeno provozní posouzení na této trati po zvýšení propustné výkonnosti. Práce je ukončena ekonomickým zhodnocením návrhu řešení.
Anotace v angličtině
The aim of my Diploma Thesis is to find a way of how to enhance the capacity of the Poricany - Sadska - Nymburk railway. The introductory part is dedicated to an analysis of the current condition of the railroad regarding its technical, technological and personnel aspects. In the second part I deal with the future extent of passenger and goods transport. The third part focuses on the possibilities to enhance the capacity accompanied by organizational and investment measures. The fourth part contains an operational assessment of the railway after the enhancement of the traffic-carrying capacity. The Thesis is concluded with an economic assessment of the draft proposal.
Klíčová slova
doprava, přeprava, propustnost, traťový úsek, železniční stanice
Klíčová slova v angličtině
transport, transportation, traffic-carrying capacity, railway section, railway station
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Výhledový rozsah vlakové dopravy
3. Návrh řešení a návrh doporučené varianty
4. Provozní posouzení
5. Ekonomické posouzení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Výhledový rozsah vlakové dopravy
3. Návrh řešení a návrh doporučené varianty
4. Provozní posouzení
5. Ekonomické posouzení
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. MOJŽÍŠ, V. - MOLKOVÁ, T. Technologie a řízení dopravy I. - část železniční doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002. 122 s. ISBN 80-7194-424-9.
2. VONKA, J. - MOLKOVÁ, T. - ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000. 112 s. ISBN 80-7194-286-3.
3. ČD D 23 Služební předpis pro stanovení provozních intervalů a následných mezidobí. České dráhy: Jerid, 2002. 68 s.
Seznam doporučené literatury
1. MOJŽÍŠ, V. - MOLKOVÁ, T. Technologie a řízení dopravy I. - část železniční doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002. 122 s. ISBN 80-7194-424-9.
2. VONKA, J. - MOLKOVÁ, T. - ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000. 112 s. ISBN 80-7194-286-3.
3. ČD D 23 Služební předpis pro stanovení provozních intervalů a následných mezidobí. České dráhy: Jerid, 2002. 68 s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy komise.