Práce se zabývá způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení. Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů. Zákazník se bude moci různými způsoby dotázat na stav své zakázky.
Anotace v angličtině
This work deals with ways to communicate with the customer service department (web, mobile phone, ...). The theoretical part will compare the communication options and assess the current communication systems in terms of efficiency and communication security. The aim of the work will be to create Web applications using the database system for recording the repair service with the possibility of generating corrections and service sheets. The customer will be able to ask different ways to state their contracts.
Intranet, service department, web application, communication system, PHP, HTML, CSS, Javascript
Rozsah průvodní práce
61 s. (61 116 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení. Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů. Zákazník se bude moci různými způsoby dotázat na stav své zakázky.
Anotace v angličtině
This work deals with ways to communicate with the customer service department (web, mobile phone, ...). The theoretical part will compare the communication options and assess the current communication systems in terms of efficiency and communication security. The aim of the work will be to create Web applications using the database system for recording the repair service with the possibility of generating corrections and service sheets. The customer will be able to ask different ways to state their contracts.
Intranet, service department, web application, communication system, PHP, HTML, CSS, Javascript
Zásady pro vypracování
Práce se bude zabývat způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení.Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů. Zákazník se bude moci různými způsoby dotázat na stav své zakázky.
Teoretická část:
-způsoby komunikace zákazník - servis (web, SMS, ...)
-komunikace přes SMS brány
-komunikace přes web
-zabezpečení osobních údajů
Implementační část:
-aplikace bude obsahovat databázi zákazníků, servisních techniků, oprav(zakázek)
-generování servisního protokolu opravy
-automatické informování zákazníka pomocí SMS
-přístup dle práv
Zásady pro vypracování
Práce se bude zabývat způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení.Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů. Zákazník se bude moci různými způsoby dotázat na stav své zakázky.
Teoretická část:
-způsoby komunikace zákazník - servis (web, SMS, ...)
-komunikace přes SMS brány
-komunikace přes web
-zabezpečení osobních údajů
Implementační část:
-aplikace bude obsahovat databázi zákazníků, servisních techniků, oprav(zakázek)
-generování servisního protokolu opravy
-automatické informování zákazníka pomocí SMS
-přístup dle práv
Seznam doporučené literatury
*Hernandez, M.J. Návrh databází. Grada, 2005.
*Castagnetto, J. a kol. Programujeme PHP profesionálně. Computer Press, 2004.
*Lacko, L., Luboslav, M. Web a databáze. Computer Press, 2001.
*Ullman, L. PHP a MySQL - Názorný průvodce tvorbou dynamických WWW stránek.
Seznam doporučené literatury
*Hernandez, M.J. Návrh databází. Grada, 2005.
*Castagnetto, J. a kol. Programujeme PHP profesionálně. Computer Press, 2004.
*Lacko, L., Luboslav, M. Web a databáze. Computer Press, 2001.
*Ullman, L. PHP a MySQL - Názorný průvodce tvorbou dynamických WWW stránek.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dle vedoucího má práce dobrou logickou stavbu a stylistickou úroveň. Cíle práce byly splněny a aplikace je využitelná pro komunikaci servisního oddělení se zákazníkem.
Vedoucí práce i komise hodnotili práci klasifikačním stupněm velmi dobře.