Diplomová práce se zaměřuje na význam marketingu a jeho nástrojů. Ukazuje důležitost umění prodeje, poznání potřeb zákazníka, budování i udržování vztahů mezi prodejci a zákazníky. Zhodnocené marketingové aktivity vybrané společnosti, posílené navrhnutými doporučeními, vedou ke zvýšení konkurenční výhody a k podpoře prodeje osobních automobilů.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on role of marketing and its tools. It shows importance sales skills, knowledge of customer needs and creation and keeping business relationship between sellers and customers. Evaluated marketing activities of chosen company - empowered by suggested recommendations, lead to improvement of competitive advantage and to sale support of personal automobiles.
Klíčová slova
marketingový mix, osobní automobily, potřeby, umění prodeje, výzkum, zákazníci
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, personal automobiles, customer needs, sales skills, research, customers
Rozsah průvodní práce
97 s., 8 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na význam marketingu a jeho nástrojů. Ukazuje důležitost umění prodeje, poznání potřeb zákazníka, budování i udržování vztahů mezi prodejci a zákazníky. Zhodnocené marketingové aktivity vybrané společnosti, posílené navrhnutými doporučeními, vedou ke zvýšení konkurenční výhody a k podpoře prodeje osobních automobilů.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on role of marketing and its tools. It shows importance sales skills, knowledge of customer needs and creation and keeping business relationship between sellers and customers. Evaluated marketing activities of chosen company - empowered by suggested recommendations, lead to improvement of competitive advantage and to sale support of personal automobiles.
Klíčová slova
marketingový mix, osobní automobily, potřeby, umění prodeje, výzkum, zákazníci
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, personal automobiles, customer needs, sales skills, research, customers
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretická východiska řešení problematiky
2. Rozbor konkrétní posuzované společnosti
3. Analýza a zmapování procesu prodeje
4. Syntéza získaných údajů a navrhované způsoby zlepšení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretická východiska řešení problematiky
2. Rozbor konkrétní posuzované společnosti
3. Analýza a zmapování procesu prodeje
4. Syntéza získaných údajů a navrhované způsoby zlepšení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.