Má práce shrnuje současnou nabídku služeb České pošty, s. p. firemním zákazníkům a rozebírá teorii vztahů se zákazníky. Pojednává o náplni práce obchodních manažerů České pošty, s. p. a o jejich komunikaci se smluvními zákazníky. Zabývá se jak současnou situací komunikace, tak i návrhem možných změn pro vylepšení vztahů se zákazníkem.
Anotace v angličtině
My work summarizes the recent services of Česka pošta, s. p. to customers and analyzes the theory of relationship with customers, also concerns the job content of trade managers of Česka pošta, s. p. and their communication with contractual customers. The work deals with both current state of communication and practicable modification proposal to improve relationship with customer.
Klíčová slova
Česká pošta, komunikace, obchodní manažer, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Czech Post, communication, trade manager, customer
Rozsah průvodní práce
54 s., 29 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Má práce shrnuje současnou nabídku služeb České pošty, s. p. firemním zákazníkům a rozebírá teorii vztahů se zákazníky. Pojednává o náplni práce obchodních manažerů České pošty, s. p. a o jejich komunikaci se smluvními zákazníky. Zabývá se jak současnou situací komunikace, tak i návrhem možných změn pro vylepšení vztahů se zákazníkem.
Anotace v angličtině
My work summarizes the recent services of Česka pošta, s. p. to customers and analyzes the theory of relationship with customers, also concerns the job content of trade managers of Česka pošta, s. p. and their communication with contractual customers. The work deals with both current state of communication and practicable modification proposal to improve relationship with customer.
Klíčová slova
Česká pošta, komunikace, obchodní manažer, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Czech Post, communication, trade manager, customer
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika nabídky České pošty, s. p. pro firemní zákazníky
2. Analýza současného stavu komunikace s firemními zákazníky
3. Návrh na zlepšení komunikace se zákazníkem České pošty, s. p. v regionu Jižní Morava
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika nabídky České pošty, s. p. pro firemní zákazníky
2. Analýza současného stavu komunikace s firemními zákazníky
3. Návrh na zlepšení komunikace se zákazníkem České pošty, s. p. v regionu Jižní Morava
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.