Tato bakalářská práce se zabývá využitím služeb mobilního a internetového marketingu v call centru společnosti Lion Teleperformance, a.s. Teoretická část je věnována marketingu ve firmě a možnostem, jak využít sociální média pro marketing. Praktická část analyzuje současný stav nabízených služeb v call centru. Cílem práce je najít využití sociálních médií a QR kódů ve společnosti Lion Teleperformance.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of mobile and internet marketing within the call center of the company Lion Teleperformance. Theoretical part is related to marketing in the company and possibillities of the use of social media for marketing.
Practical part analyzes the current condition of servises being offered in the call center. The aim of the work is to find utilization of social media and OR codes in the Lion Teleperformance company.
Klíčová slova
internetový marketing, mobilní marketing, sociální média,
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, mobil marketing, social media,
Rozsah průvodní práce
57
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá využitím služeb mobilního a internetového marketingu v call centru společnosti Lion Teleperformance, a.s. Teoretická část je věnována marketingu ve firmě a možnostem, jak využít sociální média pro marketing. Praktická část analyzuje současný stav nabízených služeb v call centru. Cílem práce je najít využití sociálních médií a QR kódů ve společnosti Lion Teleperformance.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of mobile and internet marketing within the call center of the company Lion Teleperformance. Theoretical part is related to marketing in the company and possibillities of the use of social media for marketing.
Practical part analyzes the current condition of servises being offered in the call center. The aim of the work is to find utilization of social media and OR codes in the Lion Teleperformance company.
Klíčová slova
internetový marketing, mobilní marketing, sociální média,
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, mobil marketing, social media,
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Marketing a jeho využití ve firmě
2. Analýza služeb mobilního a internetového marketingu
3. Návrh nových možností využití mobilního a internetového marketingu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Marketing a jeho využití ve firmě
2. Analýza služeb mobilního a internetového marketingu
3. Návrh nových možností využití mobilního a internetového marketingu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.