Práce je zaměřená na přidanou hodnotu pro zákazníka a její vazbu na logistiku. Zabývá se analýzou zákaznického servisu, faktory ovlivňujícími zákaznický servis a službami poskytovanými zákazníkům.
Anotace v angličtině
The work is focused on added value for customers and the link with the logistics. It deals with the analysis of customer service, factors affecting customer service and the services provided to customers.
Práce je zaměřená na přidanou hodnotu pro zákazníka a její vazbu na logistiku. Zabývá se analýzou zákaznického servisu, faktory ovlivňujícími zákaznický servis a službami poskytovanými zákazníkům.
Anotace v angličtině
The work is focused on added value for customers and the link with the logistics. It deals with the analysis of customer service, factors affecting customer service and the services provided to customers.
Úvod
1. Vymezení základních pojmů
2. Vliv zákaznického servisu na přidanou hodnotu
3. Návrh logistických opatření pro zvýšení přidané hodnoty
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vymezení základních pojmů
2. Vliv zákaznického servisu na přidanou hodnotu
3. Návrh logistických opatření pro zvýšení přidané hodnoty
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce.Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.