Tato bakalářská práce se zabývá propagací Mikroregionu Rychnovsko. Cílem práce je zlepšit propagaci tohoto mikroregionu a přilákat tak na Rychnovsko větší množství turistů. Práce nejprve charakterizuje Mikroregion Rychnovsko z hlediska jeho turistických atraktivit a dále analyzuje stávající stav jeho propagace. V závěrečné části pak navrhuje, jak by bylo možné stávající propagaci mikroregionu zlepšit.
Anotace v angličtině
This bachelor dissertation deals with the promotion of the Rychnov microregion. The aim of the dissertation is to improve the promotion of this microregion and to attract more tourists to the Rychnov region. First the dissertation characterieses the Rychnov microregion from the foiret of view its tourist attractions and further on it avalyses the current situation of its promotion. In its final part it proposes then how to improve its present promotion of this microregion.
promotion, Rychnovsko of microregion, tourism, marketing
Rozsah průvodní práce
61 s., 6 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá propagací Mikroregionu Rychnovsko. Cílem práce je zlepšit propagaci tohoto mikroregionu a přilákat tak na Rychnovsko větší množství turistů. Práce nejprve charakterizuje Mikroregion Rychnovsko z hlediska jeho turistických atraktivit a dále analyzuje stávající stav jeho propagace. V závěrečné části pak navrhuje, jak by bylo možné stávající propagaci mikroregionu zlepšit.
Anotace v angličtině
This bachelor dissertation deals with the promotion of the Rychnov microregion. The aim of the dissertation is to improve the promotion of this microregion and to attract more tourists to the Rychnov region. First the dissertation characterieses the Rychnov microregion from the foiret of view its tourist attractions and further on it avalyses the current situation of its promotion. In its final part it proposes then how to improve its present promotion of this microregion.
promotion, Rychnovsko of microregion, tourism, marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Obecné principy marketingu v cestovním ruchu
2. Charakteristika mikroregionu Rychnovsko
3. Analýza současného stavu propagace mikroregionu Rychnovsko
4. Návrhy na zlepšení propagace mikroregionu Rychnovsko
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Obecné principy marketingu v cestovním ruchu
2. Charakteristika mikroregionu Rychnovsko
3. Analýza současného stavu propagace mikroregionu Rychnovsko
4. Návrhy na zlepšení propagace mikroregionu Rychnovsko
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
2 letáky
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka dokázala svou bakalářskou práci vcelku dobrým způsobem objasnit. V problematice se orientovala s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděla s určitými nepřesnostmi.