Elektronické systémy stále častěji slouží i k hromadné obsluze klientů. Bakalářská práce s názvem "Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty s. p." ukazuje na možnost efektivního využití výstupů z vyvolávacího systému k optimálnímu obsazování přepážek. V úvodu jsou vyjádřeny požadavky klienta na obsluhu. V další části práce je analyzován systém obsluhy v současnosti. Závěrečná část obsahuje návrhy ke zlepšení obsluhy klienta.
Anotace v angličtině
Nowadays the electronic systems more often operate current client services. Bachelor essay "Customer service system efficiency improvement through the Czech Post calling system" is focused on optimal counter service management. Essay introduction summarizes the client requirements, next parts describe the current situation. In conclusion some improvements are proposed.
Klíčová slova
vyvolávací systém, Česká pošta, s. p., obsluha, doba čekání
Klíčová slova v angličtině
calling system, Czech Post, service, waiting time
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Elektronické systémy stále častěji slouží i k hromadné obsluze klientů. Bakalářská práce s názvem "Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty s. p." ukazuje na možnost efektivního využití výstupů z vyvolávacího systému k optimálnímu obsazování přepážek. V úvodu jsou vyjádřeny požadavky klienta na obsluhu. V další části práce je analyzován systém obsluhy v současnosti. Závěrečná část obsahuje návrhy ke zlepšení obsluhy klienta.
Anotace v angličtině
Nowadays the electronic systems more often operate current client services. Bachelor essay "Customer service system efficiency improvement through the Czech Post calling system" is focused on optimal counter service management. Essay introduction summarizes the client requirements, next parts describe the current situation. In conclusion some improvements are proposed.
Klíčová slova
vyvolávací systém, Česká pošta, s. p., obsluha, doba čekání
Klíčová slova v angličtině
calling system, Czech Post, service, waiting time
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika systému obsluhy klienta poštovních a bankovních služeb
2. Analýza současného stavu systému obsluhy klienta na poštách
3. Návrh a zhodnocení řešení pro zlepšení obsluhy klienta
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika systému obsluhy klienta poštovních a bankovních služeb
2. Analýza současného stavu systému obsluhy klienta na poštách
3. Návrh a zhodnocení řešení pro zlepšení obsluhy klienta
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.