Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o.
Teoretická část je zaměřena na výklad základních pojmů z oblasti CRM (Customer Relationship Management).
Praktická část se koncentruje na dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků firmy Kartáče Souček, s.r.o. Získaná data z dotazníkového průzkumu byla pouţita pro návrh změny ve firmě. Na závěr práce bylo provedeno zhodnocení a návrh změny
Anotace v angličtině
Graduation thesis is focused on Customer relationship management in enterprise Kartáče Souček, s.r.o.
Theoretical part of this thesis is related with basic concept of CRM.
Practical part of this graduation thesis is concentrated on Questionnaire research among existing customers enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Obtained data from survey were used for change recommendation in company. Last part is dedicated to evaluation of change recommendation.
Klíčová slova
CRM (Customer Relationship Management), řízení vztahů se zákazníky, kartáče, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
CRM (Customer Relationship Management), Road sweeping brushes, marketing research
Rozsah průvodní práce
76 s., 10 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o.
Teoretická část je zaměřena na výklad základních pojmů z oblasti CRM (Customer Relationship Management).
Praktická část se koncentruje na dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků firmy Kartáče Souček, s.r.o. Získaná data z dotazníkového průzkumu byla pouţita pro návrh změny ve firmě. Na závěr práce bylo provedeno zhodnocení a návrh změny
Anotace v angličtině
Graduation thesis is focused on Customer relationship management in enterprise Kartáče Souček, s.r.o.
Theoretical part of this thesis is related with basic concept of CRM.
Practical part of this graduation thesis is concentrated on Questionnaire research among existing customers enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Obtained data from survey were used for change recommendation in company. Last part is dedicated to evaluation of change recommendation.
Klíčová slova
CRM (Customer Relationship Management), řízení vztahů se zákazníky, kartáče, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
CRM (Customer Relationship Management), Road sweeping brushes, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vymezení základních pojmů
2. Analýza současného stavu firmy Kartáče Souček, s.r.o.
3. Návrh změny
4. Zhodnocení návrhu
Závěr
Literatura
Přílohy
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vymezení základních pojmů
2. Analýza současného stavu firmy Kartáče Souček, s.r.o.
3. Návrh změny
4. Zhodnocení návrhu
Závěr
Literatura
Přílohy
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, Ivan; ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1.vydání. Praha : Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
BURNETT, Ken; NEVRLÁ, Eva . Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1.vydání. Praha : Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníky. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, 2002. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River : Pearson Education, 2006. 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda - Jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon. 1.vydání. Praha : Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, Ivan; ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. 1.vydání. Praha : Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
BURNETT, Ken; NEVRLÁ, Eva . Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1.vydání. Praha : Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníky. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, 2002. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River : Pearson Education, 2006. 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda - Jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon. 1.vydání. Praha : Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky k obhajobě:
1. Charakterizujte partnership společnosti.
2. V rámci provedeného výzkumu je hodnocení kvality produktu. V čem a jaká opatření realizuje společnost pro udržení vysoké kvality produkce?
3. V dotazníkovém šetření používáte 5 Stupňové hodnocení, jaké jsou možnosti jeho statistického popisu?
4. Na straně 48 uvádíte jako konkurenci spojené kartáčovny a.s. Pelhřimov, ale na obr. 15 nejsou uvedeny, proč?