Cílem této bakalářské práce je analyzovat situaci elektronického obchodování internetového obchodu wifi.aspa.cz, provozovaného společností ASPA, a.s. Následně tento stav zhodnotit a navrhnout možné změny, které by přispěli k jeho zlepšení či zkvalitnění.
Obsah bakalářské práce se skládá z teoretické části, která shrnuje současné poznatky na poli internetového marketingu a elektronického obchodování.
Následující části obsahuje situační analýzu internetového obchodu wifi.aspa.cz, srovnání teoretických poznatků s podnikovou realitou, návrhy na zlepšení a zhodnocení situace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on analysis of electronic trading situation in Internet shop wifi.aspa.cz which is run by ASPA, a.s. company. This situation will be consequently evaluated and changes will be proposed to contribute to improvement or upgrading.
Bachelor thesis subject is consisted of theoretical part which summarizes current knowledge from the field of Internet marketing and electronic trading.
Next parts contain situation analysis of Internet shop wifi.aspa.cz, confrontation theoretical knowledge with company reality, suggestions for improvement and situation evaluation.
Klíčová slova
Obchodování na Internetu, internetový marketing, e-komerce, situační analýza, marketingové využití Internetu
Klíčová slova v angličtině
Trading on Internet, Internet Marketing, E-commerce, Situation Analysis, Marketing Usage of Internet
Rozsah průvodní práce
63 s., 6 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat situaci elektronického obchodování internetového obchodu wifi.aspa.cz, provozovaného společností ASPA, a.s. Následně tento stav zhodnotit a navrhnout možné změny, které by přispěli k jeho zlepšení či zkvalitnění.
Obsah bakalářské práce se skládá z teoretické části, která shrnuje současné poznatky na poli internetového marketingu a elektronického obchodování.
Následující části obsahuje situační analýzu internetového obchodu wifi.aspa.cz, srovnání teoretických poznatků s podnikovou realitou, návrhy na zlepšení a zhodnocení situace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on analysis of electronic trading situation in Internet shop wifi.aspa.cz which is run by ASPA, a.s. company. This situation will be consequently evaluated and changes will be proposed to contribute to improvement or upgrading.
Bachelor thesis subject is consisted of theoretical part which summarizes current knowledge from the field of Internet marketing and electronic trading.
Next parts contain situation analysis of Internet shop wifi.aspa.cz, confrontation theoretical knowledge with company reality, suggestions for improvement and situation evaluation.
Klíčová slova
Obchodování na Internetu, internetový marketing, e-komerce, situační analýza, marketingové využití Internetu
Klíčová slova v angličtině
Trading on Internet, Internet Marketing, E-commerce, Situation Analysis, Marketing Usage of Internet
Zásady pro vypracování
1) Úvod
2) Shrnutí poznatků internetového marketingu, vliv internetu na marketing, vymezení elektronického obchodu
3) Situační analýza, součastný stav obchodování ve zkoumaném internetovém obchodě
4) Návrh, metodiky firmy zabývající se elektronickým obchodováním, doporučené nástroje pro realizaci elektronického obchodování a jednotlivé kroky elektronického obchodování
5) Zhodnocení a závěr
6) Literatura
Zásady pro vypracování
1) Úvod
2) Shrnutí poznatků internetového marketingu, vliv internetu na marketing, vymezení elektronického obchodu
3) Situační analýza, součastný stav obchodování ve zkoumaném internetovém obchodě
4) Návrh, metodiky firmy zabývající se elektronickým obchodováním, doporučené nástroje pro realizaci elektronického obchodování a jednotlivé kroky elektronického obchodování
5) Zhodnocení a závěr
6) Literatura
Seznam doporučené literatury
1)JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
2)SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce internetový a mobil marketing od A do Z. 1.vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
3)KOLEKTIV Autorů. Elektronický obchod a EDI 1.vyd. Brno: Unis publishing 1996. 216 s. Bez ISBN.
4)VACULÍK, Josef a kol. Marketingové řízení. Vyd. 2. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005. 266 s. ISBN 80-7194-765-2.
5)HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na internetu . Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2001. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
6)BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. . Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
7)KOSIUR, David. Elektronická komerce : principy a praxe. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 1998. 267 s. ISBN 80-7226-097-9.
8)HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing : praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití internetu v marketingu. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2001. 157 s. ISBN 80-7226-498-2.
Seznam doporučené literatury
1)JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
2)SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce internetový a mobil marketing od A do Z. 1.vyd. Praha : BEN - technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
3)KOLEKTIV Autorů. Elektronický obchod a EDI 1.vyd. Brno: Unis publishing 1996. 216 s. Bez ISBN.
4)VACULÍK, Josef a kol. Marketingové řízení. Vyd. 2. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005. 266 s. ISBN 80-7194-765-2.
5)HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na internetu . Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2001. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
6)BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. . Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
7)KOSIUR, David. Elektronická komerce : principy a praxe. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 1998. 267 s. ISBN 80-7226-097-9.
8)HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing : praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití internetu v marketingu. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2001. 157 s. ISBN 80-7226-498-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce je analyzovat situaci elektronického obchodování a zpracování návrhů změn společnosti ASPA