Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v rámci public relations. Je rozdělena na dvě části. V první části vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje všechny složky komunikačního mixu s důrazem na public relations a jeho nástroje.
V druhé části analyzuje a hodnotí využívání těchto složek ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová.
Anotace v angličtině
This Bachelor?s thesis is focused on communication and its role in public relations context. It is divided into two parts. The first part defines the basic concepts of marketing and describes all elements of the communication mix with an emphasis in public relations and its tools. The second part analyzes and valuates the use of these elements in the DTP Studio, Ing. Simona Formanová company.
Klíčová slova
komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, public relations,
veřejné mínění, reputace, corporate identity
Klíčová slova v angličtině
communications mix, advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, public
relations, public opinion, reputation, corporate identity
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v rámci public relations. Je rozdělena na dvě části. V první části vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje všechny složky komunikačního mixu s důrazem na public relations a jeho nástroje.
V druhé části analyzuje a hodnotí využívání těchto složek ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová.
Anotace v angličtině
This Bachelor?s thesis is focused on communication and its role in public relations context. It is divided into two parts. The first part defines the basic concepts of marketing and describes all elements of the communication mix with an emphasis in public relations and its tools. The second part analyzes and valuates the use of these elements in the DTP Studio, Ing. Simona Formanová company.
Klíčová slova
komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, public relations,
veřejné mínění, reputace, corporate identity
Klíčová slova v angličtině
communications mix, advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, public
relations, public opinion, reputation, corporate identity
Zásady pro vypracování
1. úvod
2. marketinkový mix, pojem PR, nástroje, historie
3. analýza používání nástrojů ve firmě DTP Studio
4. zhodnocení
5. závěr - návrh změn
6. zdroje
Zásady pro vypracování
1. úvod
2. marketinkový mix, pojem PR, nástroje, historie
3. analýza používání nástrojů ve firmě DTP Studio
4. zhodnocení
5. závěr - návrh změn
6. zdroje
Seznam doporučené literatury
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha: Management Press, 1999
LESLY, P. Public relations: teorie a praxe. Praha: Victoria Publishing, 1995
STEJSKALOVÁ, D.; HORÁKOVÁ, I.; ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komumikace. Praha: Management Press, 2008
CÉZAR, J. I zázrak potřebuje reklamu. Brno: Computer Press, 2007
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. Praha: Grada, 2004
HARRIS, G.; VLČKOVÁ, H. Osobní doporučení, aneb zákazníci mluví za nás. Brno: Jiří Alman, 2002
VACULÍK, J. a kol. Public relations. Pardubice: Univerzita Pardubice,2009
SVOBODA, K. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2006
Seznam doporučené literatury
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha: Management Press, 1999
LESLY, P. Public relations: teorie a praxe. Praha: Victoria Publishing, 1995
STEJSKALOVÁ, D.; HORÁKOVÁ, I.; ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komumikace. Praha: Management Press, 2008
CÉZAR, J. I zázrak potřebuje reklamu. Brno: Computer Press, 2007
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele. Praha: Grada, 2004
HARRIS, G.; VLČKOVÁ, H. Osobní doporučení, aneb zákazníci mluví za nás. Brno: Jiří Alman, 2002
VACULÍK, J. a kol. Public relations. Pardubice: Univerzita Pardubice,2009
SVOBODA, K. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2006
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce je analýza a zhodnocení nástrojů Public Relations a celého komunikačního mixu malé firmy DTP Studio