Tato diplomová práce se bude zabývat analýzou prodeje a distribučních kanálů společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. Práce bude členěna do dvou částí. První část bude obsahovat definice základních pojmů jako je marketingový mix, služba, distribuce, prodej a další informace z oblasti marketingu. Druhá část bude popisovat společnost T-Mobile Czech Republic, a.s. a bude zaměřena především na analýzu jednotlivých prvků distribučních a prodejních kanálů této společnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with analysis of sales and distribution channels of T-Mobile Czech Republic. The thesis will be divided into two parts. The first section will contain definitions of key terms such as marketing mix, service, distribution, sales and other marketing information. The second part will describe the T-Mobile Czech Republic as and will be focused on analyzing the individual elements of distribution and sales channels of this company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix služeb, distribuční kanály, T-Mobile, řízení prodejních sil
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix of services, distribution channels, T-Mobile, management of sales forces
Rozsah průvodní práce
76
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se bude zabývat analýzou prodeje a distribučních kanálů společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. Práce bude členěna do dvou částí. První část bude obsahovat definice základních pojmů jako je marketingový mix, služba, distribuce, prodej a další informace z oblasti marketingu. Druhá část bude popisovat společnost T-Mobile Czech Republic, a.s. a bude zaměřena především na analýzu jednotlivých prvků distribučních a prodejních kanálů této společnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with analysis of sales and distribution channels of T-Mobile Czech Republic. The thesis will be divided into two parts. The first section will contain definitions of key terms such as marketing mix, service, distribution, sales and other marketing information. The second part will describe the T-Mobile Czech Republic as and will be focused on analyzing the individual elements of distribution and sales channels of this company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix služeb, distribuční kanály, T-Mobile, řízení prodejních sil
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix of services, distribution channels, T-Mobile, management of sales forces
Zásady pro vypracování
Úvod
1.Význam distribuce pro podnik, distribuční kanály
2.Formy prodeje, řízení prodejních sil
3.Charakteristika společnosti T-Mobile CZ, a.s.
4.Distribuce společnosti T-Mobile CZ, a.s.
5.Komparace s konkurenty
6.Zhodnocení, návrhy a doporučení
7.Závěr
8.Použitá literatura
9.Přílohy
Zásady pro vypracování
Úvod
1.Význam distribuce pro podnik, distribuční kanály
2.Formy prodeje, řízení prodejních sil
3.Charakteristika společnosti T-Mobile CZ, a.s.
4.Distribuce společnosti T-Mobile CZ, a.s.
5.Komparace s konkurenty
6.Zhodnocení, návrhy a doporučení
7.Závěr
8.Použitá literatura
9.Přílohy
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003
HAGUE, P.: Průzkum trhu. Brno: Computer Press, 2003
JOBBER, D.: Principles and Practise of Marketing. Berkshire: Mc Graw Hill, 2004
JOBBER, D., LANCASTER, G.: Management prodeje. Praha: Computer Press, 2001
KOTLER,P., KELLER, K.: Marketing management. Praha: Grada, 2001
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003
HAGUE, P.: Průzkum trhu. Brno: Computer Press, 2003
JOBBER, D.: Principles and Practise of Marketing. Berkshire: Mc Graw Hill, 2004
JOBBER, D., LANCASTER, G.: Management prodeje. Praha: Computer Press, 2001
KOTLER,P., KELLER, K.: Marketing management. Praha: Grada, 2001
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem diplomové práce. Cílem práce je analýza prodeje a distribučních cest mobilního operátora T-Mobil Czech Republic, a.s. Komise byla seznámena se současným stavem a s návrhy a doporučeními pro zlepšení současného stavu. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Jaká kritéria pro alokaci značkových prodejen byla použita?
2. Charakterizujte pravomoc a odpovědnost retenčního obchodníka.
3. Jaká je současnost a předpokládáný vývoj počtu zákazníků využívajících služeb společnosti T-Mobile CZ, a.s.?