diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a podnikatelských koncepcí. Práce je rozdělena do dvou základních částí. První část ? teoretická - je věnována popisu marketingových činností, koncepcí a postupu v marketingovém řízení s akcentem na mezinárodní marketing. Druhá ? praktická část práce se zabývá analýzou marketingových činností, výrobního programu, politikou jakosti a přístupu k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.
Anotace v angličtině
this thesis deals with questions concerning marketing and business conceptions. The thesis is dividend into two basic parts. The first part ? theoretic ? is devoted to description of marketing activities, business conceptions and to procedure of marketing management with an emphasis on international marketing. The second ? practical part ? deals with the analysis of marketing activities, production program, Quality Policy and access to customers in Elceram, a.s. company.
Klíčová slova
marketing, marketingové řízení, podnikatelské koncepce, marketingové strategie, mezinárodní marketing, spokojenost zákazníků, hodnota pro zákazníka, politika jakosti
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing management, business concepts, marketing strategies, international marketing, customer satisfaction, value for customers, Quality Policy
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a podnikatelských koncepcí. Práce je rozdělena do dvou základních částí. První část ? teoretická - je věnována popisu marketingových činností, koncepcí a postupu v marketingovém řízení s akcentem na mezinárodní marketing. Druhá ? praktická část práce se zabývá analýzou marketingových činností, výrobního programu, politikou jakosti a přístupu k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.
Anotace v angličtině
this thesis deals with questions concerning marketing and business conceptions. The thesis is dividend into two basic parts. The first part ? theoretic ? is devoted to description of marketing activities, business conceptions and to procedure of marketing management with an emphasis on international marketing. The second ? practical part ? deals with the analysis of marketing activities, production program, Quality Policy and access to customers in Elceram, a.s. company.
Klíčová slova
marketing, marketingové řízení, podnikatelské koncepce, marketingové strategie, mezinárodní marketing, spokojenost zákazníků, hodnota pro zákazníka, politika jakosti
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing management, business concepts, marketing strategies, international marketing, customer satisfaction, value for customers, Quality Policy
Zásady pro vypracování
1. Úvod
2. Vymezení marketingových pojmů
3. Analýza současného stavu firmy Elceram, a.s.
4. Analýza marketingových činností ve firmě Elceram, a.s.
5. Návrh změn vedoucích ke zlepšení v oblasti marketingu firmy Elceram, a.s.
6. Zhodnocení, zda byl naplněn cíl DP
7. Závěr
Zásady pro vypracování
1. Úvod
2. Vymezení marketingových pojmů
3. Analýza současného stavu firmy Elceram, a.s.
4. Analýza marketingových činností ve firmě Elceram, a.s.
5. Návrh změn vedoucích ke zlepšení v oblasti marketingu firmy Elceram, a.s.
6. Zhodnocení, zda byl naplněn cíl DP
7. Závěr
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Procházka, P., Vaculík, J., Kopřivová, K., Foret, N.: Marketing základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001.
Jobber, D.: Principles and practice of marketing. Beckshire: McGraw-Hill, 2004.
Kotler, P., Keller, K., L.: Marketing management. 12 vydání. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kožená, M.: Environmentální aspekty konkurenceschopnosti podniku. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007.
Vaculík, J., Keřt, R.: Marketingové řízení I. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008.
Seznam doporučené literatury
Foret, M., Procházka, P., Vaculík, J., Kopřivová, K., Foret, N.: Marketing základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001.
Jobber, D.: Principles and practice of marketing. Beckshire: McGraw-Hill, 2004.
Kotler, P., Keller, K., L.: Marketing management. 12 vydání. Praha: Grada Publishing, 2007.
Kožená, M.: Environmentální aspekty konkurenceschopnosti podniku. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007.
Vaculík, J., Keřt, R.: Marketingové řízení I. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s cílem své diplomové práce, čímž byla analýza marketingových činností s akcentem na posilování konkurenční schopnosti. Diplomantka dále zodpověděla otázky vedoucího a oponenta práce: 1) Jaký je vhodný interval kontroly? 2) lze stupeň spokojenosti vyjádřit, spokojenost zákazníka souhrnným indexem, jakou metodou to lze řešit? 3) Jsou příčiny hlubokého propadu tržeb v letech 2008 a 2009 pouze vlivem krize nebo i jiné? 4) Bylo zvýšení tržeb v roce 2010 pouze vlivem oživení trhu nebo vlivem i jiných opatření firmy? 5) Je vedení firmy spokojeno se současnou úrovní objemu obchodu? Ukládá obchodnímu úseku navrhovat další opatření? 6) Je předpoklad, že se bude vedení firmy zabývat analýzou a závěry diplomové práce s cílem rozvíjet aktivity firmy?