Bakalářská práce se věnuje tématu podnikového řízení při výběru nové obchodní značky. Autorka se zaměřuje na přípravnou fázi projektu a přibliţuje proces výběru nového výrobku, zhodnocení rentability projektu a zpracování podkladů pro jednání s dodavatelem. Cílem práce je ukázat vyuţití strategické a marketingové analýzy pro zpracování obchodního plánu nového projektu. V práci jsou popsány jednotlivé dílčí kroky, které jsou pro vyhotovení plánu nezbytné.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the topic of project management when selecting a new brand. The author focuses on the preparatory phase of the project and close to the process of selecting a new product, evaluation of profitability of the project and preparing materials for meetings with the contractor. The goal is to demonstrate utilization of strategic and marketing analyses for the processing the business plan of new project. The thesis describes the various sub-steps that are necessary for the preparation of the plan.
Klíčová slova
projekt, řízení projektu, obchodní plán, strategie, analýza, trh, maloobchod, značka
Klíčová slova v angličtině
project, project management, business plan, strategy, analysis, market, retail, brand
Rozsah průvodní práce
65 s. (109 990 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se věnuje tématu podnikového řízení při výběru nové obchodní značky. Autorka se zaměřuje na přípravnou fázi projektu a přibliţuje proces výběru nového výrobku, zhodnocení rentability projektu a zpracování podkladů pro jednání s dodavatelem. Cílem práce je ukázat vyuţití strategické a marketingové analýzy pro zpracování obchodního plánu nového projektu. V práci jsou popsány jednotlivé dílčí kroky, které jsou pro vyhotovení plánu nezbytné.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the topic of project management when selecting a new brand. The author focuses on the preparatory phase of the project and close to the process of selecting a new product, evaluation of profitability of the project and preparing materials for meetings with the contractor. The goal is to demonstrate utilization of strategic and marketing analyses for the processing the business plan of new project. The thesis describes the various sub-steps that are necessary for the preparation of the plan.
Klíčová slova
projekt, řízení projektu, obchodní plán, strategie, analýza, trh, maloobchod, značka
Klíčová slova v angličtině
project, project management, business plan, strategy, analysis, market, retail, brand
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Projektové řízení
2. Marketingová analýza
3. Představení vybrané společnosti
4. Projektové řízení u vybrané oděvní značky
Závěr
Použitá literatura
Přílohy
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Projektové řízení
2. Marketingová analýza
3. Představení vybrané společnosti
4. Projektové řízení u vybrané oděvní značky
Závěr
Použitá literatura
Přílohy
Seznam doporučené literatury
1. ABRAMS, R.; Obchodní plán : vytvořte ho správně a rychle!. Praha : Pragma, 2007. 192 s. ISBN 978-80-7349-052-2.
2. CIMLER, P.; ZADRAŽILOVÁ, D. a kol. Retail Management. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6.
3. FINCH, B. How to write a business plan. 2nd ed. London : Kogan Page, 2006. 151 s. ISBN: 0-7494-4553-X
4. KORÁB, V.; REŽŇÁKOVÁ, M.; PETERKA, J. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
5. MALLYA, T.; Základy strategického řízení a rozhodování. Praha : Grada, 2007. 245 s. ISBN 978-80-247-1911-5.
6. PRAŽSKÁ, L.; JINDRA, J. Obchodní podnikání : retail management. dotisk 2. přeprac. vyd. Praha : Management Press, 2006. 874 s. ISBN 80-7261-059-7.
7. SVOZILOVÁ, A. Projektový management : systémový přístup k řízení projektů, plán a rozpočet projektu, řízení projektových týmů, kontrola postupu projektu, řízení projektových rizik, osobnost manažera. Vyd. 1. Praha : Grada, 2006. 353 s. ISBN 80-247-1501-5.
Seznam doporučené literatury
1. ABRAMS, R.; Obchodní plán : vytvořte ho správně a rychle!. Praha : Pragma, 2007. 192 s. ISBN 978-80-7349-052-2.
2. CIMLER, P.; ZADRAŽILOVÁ, D. a kol. Retail Management. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6.
3. FINCH, B. How to write a business plan. 2nd ed. London : Kogan Page, 2006. 151 s. ISBN: 0-7494-4553-X
4. KORÁB, V.; REŽŇÁKOVÁ, M.; PETERKA, J. Podnikatelský plán. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2007. 216 s. ISBN 978-80-251-1605-0.
5. MALLYA, T.; Základy strategického řízení a rozhodování. Praha : Grada, 2007. 245 s. ISBN 978-80-247-1911-5.
6. PRAŽSKÁ, L.; JINDRA, J. Obchodní podnikání : retail management. dotisk 2. přeprac. vyd. Praha : Management Press, 2006. 874 s. ISBN 80-7261-059-7.
7. SVOZILOVÁ, A. Projektový management : systémový přístup k řízení projektů, plán a rozpočet projektu, řízení projektových týmů, kontrola postupu projektu, řízení projektových rizik, osobnost manažera. Vyd. 1. Praha : Grada, 2006. 353 s. ISBN 80-247-1501-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Představení práce a výsledů. Otázky k obhajobě:
Proč se bakalantka rozhodla zvolit toto téma bakalářské práce a jaké bude využití výsledků této práce?
Jaký je názor autorky na současný oděvní trh v České republice a jeho obsazenost?
Jak se tento trh bude podle názoru bakalantky dále vyvíjet?