Bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím firmy Chemontáž, s. r. o. Dále SWOT analýzou, která poukazuje na silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti i hrozby z okolí.Na základě analýzy marketingového prostředí společnosti Chemontáž, s. r. o. je zpracována SWOT analýza. V závěru je uvedeno vlastní zhodnocení společnosti a jsou navržena řešení, která by mohla vést ke zlepšení stávající situace na trhu.
Anotace v angličtině
The bachelor work has been devoted to analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. In addition there is SWOT analysis which adverts to the strengths and weaknesses of the company, its opportunities and threats. SWOT analysis were made on the basis of the analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. The conclusion there is an own assessment of company and some recomendations which may help to improve the current situation.
Bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím firmy Chemontáž, s. r. o. Dále SWOT analýzou, která poukazuje na silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti i hrozby z okolí.Na základě analýzy marketingového prostředí společnosti Chemontáž, s. r. o. je zpracována SWOT analýza. V závěru je uvedeno vlastní zhodnocení společnosti a jsou navržena řešení, která by mohla vést ke zlepšení stávající situace na trhu.
Anotace v angličtině
The bachelor work has been devoted to analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. In addition there is SWOT analysis which adverts to the strengths and weaknesses of the company, its opportunities and threats. SWOT analysis were made on the basis of the analysis of marketing environment of Chemontáž, s. r. o. The conclusion there is an own assessment of company and some recomendations which may help to improve the current situation.
1. Stanovení cíle bakalářské práce
2. Uvedení základních marketingových pojmů
3. Charakteristika prostředí firmy
4. Analýza marketingového prostředí
5. Vyhodnocení a vlastní doporučení
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cíle bakalářské práce
2. Uvedení základních marketingových pojmů
3. Charakteristika prostředí firmy
4. Analýza marketingového prostředí
5. Vyhodnocení a vlastní doporučení
Seznam doporučené literatury
1. TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ, Věra. Marketing od myšlenky k realizaci. 2. vydání. Praha: Professional Publishing, 2008. ISBN 978-80-86946-80-1.
2. KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vydání. Praha: GRADA Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
3. LOŠŤÁKOVÁ, Hana. B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí. 1. vydání. Praha: Professional Publishing, 2005. ISBN 80-86419-94-0.
4. KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: GRADA Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
5. FORET, Miroslav. Marketing. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X.
Seznam doporučené literatury
1. TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ, Věra. Marketing od myšlenky k realizaci. 2. vydání. Praha: Professional Publishing, 2008. ISBN 978-80-86946-80-1.
2. KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vydání. Praha: GRADA Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
3. LOŠŤÁKOVÁ, Hana. B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí. 1. vydání. Praha: Professional Publishing, 2005. ISBN 80-86419-94-0.
4. KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: GRADA Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
5. FORET, Miroslav. Marketing. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka obhajovala svoji bakalářskou práci na téma Marketingové prostředí firmy Chemontáž. Studentka započala svojí prezentaci přehledem teoretik, především popisem marketingového prostředí. Dále studentka uvedla základní informace o firmě Chemontáž, s.r.o. Dále studentka podrobila firmu různými druhy marketingových analýz. Na základě těchto analýz studentka sestavila SWOT analýzu, kde shrnula i své doporučení do budoucnosti.