Bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum Lékárenské společnosti KOSMY
a DAMIANA se zabývá marketingovým výzkumem obratu lékárny ve vztahu ke klientským kartám. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na pojmy ? marketing, marketingový výzkum a marketing ve farmacii. Praktická část spočívala v hodnocení faktorů ovlivňujících velikost obratu a jejich vztah
ke klientským kartám.
Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a jsou zde formulovány opatření a návrhy, které z výzkumu vyplynuly.
Anotace v angličtině
This Bachelor's Thesis titled Marketing Research of the KOSMA and DAMIAN Pharmaceutical Company focuses on marketing research of the pharmacy's turnover in relation to client cards. The Thesis comprises of two parts, namely the Theoretical Part and the Practical Part. The Theoretical Part discusses terminology, such as marketing, marketing research and marketing in pharmacy. The Practical Part assesses the factors that affect turnover size and their relation to client cards.
The Conclusion presents an evaluation of the research results and provides measures and recommendations that stem from the research performed.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, marketing ve farmacii, klientské karty, lékárenství
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing research, marketing in the pharmaceutical industry, client cards, pharmacy
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum Lékárenské společnosti KOSMY
a DAMIANA se zabývá marketingovým výzkumem obratu lékárny ve vztahu ke klientským kartám. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na pojmy ? marketing, marketingový výzkum a marketing ve farmacii. Praktická část spočívala v hodnocení faktorů ovlivňujících velikost obratu a jejich vztah
ke klientským kartám.
Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a jsou zde formulovány opatření a návrhy, které z výzkumu vyplynuly.
Anotace v angličtině
This Bachelor's Thesis titled Marketing Research of the KOSMA and DAMIAN Pharmaceutical Company focuses on marketing research of the pharmacy's turnover in relation to client cards. The Thesis comprises of two parts, namely the Theoretical Part and the Practical Part. The Theoretical Part discusses terminology, such as marketing, marketing research and marketing in pharmacy. The Practical Part assesses the factors that affect turnover size and their relation to client cards.
The Conclusion presents an evaluation of the research results and provides measures and recommendations that stem from the research performed.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, marketing ve farmacii, klientské karty, lékárenství
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing research, marketing in the pharmaceutical industry, client cards, pharmacy
Zásady pro vypracování
1)Úvod,
2)Vymezení základních pojmů a metod marketingového výzkumu,
3)Představení společnosti,
4)Marketingový výzkum ve farmacii,
5)Vyhodnocení a návrhy,
6)Použitá literatura,
7)Přílohy.
Zásady pro vypracování
1)Úvod,
2)Vymezení základních pojmů a metod marketingového výzkumu,
3)Představení společnosti,
4)Marketingový výzkum ve farmacii,
5)Vyhodnocení a návrhy,
6)Použitá literatura,
7)Přílohy.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Phlilip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishng, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] FORET, Miroslav; Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky. 1. Vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[3] METYŠ, Karel; BALOG, Peter. Marketing ve farmacii. 1.Vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2006. 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
[4] KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. Vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[5] KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1.Vyd. Praha : Grada Publishing, a. s. , 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Phlilip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishng, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] FORET, Miroslav; Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky. 1. Vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[3] METYŠ, Karel; BALOG, Peter. Marketing ve farmacii. 1.Vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2006. 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
[4] KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. Vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[5] KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1.Vyd. Praha : Grada Publishing, a. s. , 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Představení práce a otázky k obhajobě:
1. Jak si myslíte, že se bude nadále vyvíjet síť lékáren v ČR?
2. Jaký dopad na pacienty by mohl mít přesun části sortimentu léčivých přípravků do drogérií?