Diplomová práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam marketingového informačního systému jako nástroje pro efektivní zpracování informací.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovým informačním systémem a marketingem služeb. V praktické části je následně popsán současný stav marketingového informačního systému ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. a provedeno šetření mezi zákazníky této společnosti s cílem odhalit případné nedostatky v nabídce služeb a jejich poskytování.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the marketing information system in company BONTE CLASS, s.r.o. It describes the current status of the use of marketing information and emphasizes the importance of marketing information system as a tool for efficient information processing.
In the theoretical part explains the basic concepts associated with the marketing information system and marketing services. The practical part is then describes the current status of marketing information system in company BONTE CLASS, s.r.o. and carried out research among customers of this company in order to identify any gaps in service offerings.
Klíčová slova
Marketingový informační systém (MIS), marketingový výzkum, marketing služeb, analýza, informace
Klíčová slova v angličtině
Marketing information system (MIS), marketing research, marketing services, analysis, information
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam marketingového informačního systému jako nástroje pro efektivní zpracování informací.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovým informačním systémem a marketingem služeb. V praktické části je následně popsán současný stav marketingového informačního systému ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. a provedeno šetření mezi zákazníky této společnosti s cílem odhalit případné nedostatky v nabídce služeb a jejich poskytování.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the marketing information system in company BONTE CLASS, s.r.o. It describes the current status of the use of marketing information and emphasizes the importance of marketing information system as a tool for efficient information processing.
In the theoretical part explains the basic concepts associated with the marketing information system and marketing services. The practical part is then describes the current status of marketing information system in company BONTE CLASS, s.r.o. and carried out research among customers of this company in order to identify any gaps in service offerings.
Klíčová slova
Marketingový informační systém (MIS), marketingový výzkum, marketing služeb, analýza, informace
Klíčová slova v angličtině
Marketing information system (MIS), marketing research, marketing services, analysis, information
Zásady pro vypracování
Stanovení cíle
1. Základní pojmy a definice
2. Marketingový informační systém (MIS)
3. Charakteristika vybrané společnosti
4. Analýza současného stavu
5. Marketingový výzkum jako součást marketingového informačního systému
6. Návrhy a vlastní doporučení
Formulace závěrů
Zásady pro vypracování
Stanovení cíle
1. Základní pojmy a definice
2. Marketingový informační systém (MIS)
3. Charakteristika vybrané společnosti
4. Analýza současného stavu
5. Marketingový výzkum jako součást marketingového informačního systému
6. Návrhy a vlastní doporučení
Formulace závěrů
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
DOHNAL, J. Řízení vztahu se zákazníky - procesy, pracovníci,technologie.
Praha: Grada Publishing a.s., 2002. 70 s. ISBN 80-247-0401-3.
FORET, M. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno:
Computer Press, 2008. 115 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
HAUGE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. USA: Pearson Education, 2006. 11th. ISBN 0-13-146918-5.
KOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management: 12. vydání. 1. vyd. Praha:
Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
DOHNAL, J. Řízení vztahu se zákazníky - procesy, pracovníci,technologie.
Praha: Grada Publishing a.s., 2002. 70 s. ISBN 80-247-0401-3.
FORET, M. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno:
Computer Press, 2008. 115 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
HAUGE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. USA: Pearson Education, 2006. 11th. ISBN 0-13-146918-5.
KOTLER, P., KELLER, K.L. Marketing management: 12. vydání. 1. vyd. Praha:
Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznáil komisi s obsahem a cíle diplomové práce. Diplomová práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam marketingového informačního systému jako nástroje pro efektivní zpracování informací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovým informačním systémem a marketingem služeb. V praktické části je následně popsán současný stav marketingového informačního systému ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. a provedeno šetření mezi zákazníky této společnosti s cílem odhalit případné nedostatky v nabídce služeb a jejich poskytování. Student odpověděl na otázky položené vedoucím práce a oponentem.