Bakalářská práce se zabývá analýzou projektu Logistics Service Center, který se uskutečnil ve společnosti Foxconn CZ, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů souvisejících s řízením projektu a popsáním životního cyklu projektu. V praktické části jsou uvedeny informace o společnosti a je zde popsán projekt Logistics Service Center. Cílem bakalářské práce je porovnat řízení projektu Logistics Service Center, jak probíhá v praxi ve společnosti, s postupem řízení projektů, které uvádí a doporučuje odborná literatura. Na základě zjištěných informací jsou na závěr uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení procesu řízení projektů ve společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor work is analysis of Logistics Service Center project, which has been done at Foxconn CZ Ltd. Theoretical part contains explanation of basic terms related to project management and describes project life cycle. The practical part provides information about the company and describes Logistics Service Center project. Another goal of the bachelor work is to compare project management processes of the company with processes which are recommended by literature. In the conclusion of the bachelor work are suggested several recommendations to make improvements in project management process in the company.
Klíčová slova
Projekt, omezení projektu, řízení projektu, životní cyklus projektu, projektový tým, manažer projektu
Bakalářská práce se zabývá analýzou projektu Logistics Service Center, který se uskutečnil ve společnosti Foxconn CZ, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů souvisejících s řízením projektu a popsáním životního cyklu projektu. V praktické části jsou uvedeny informace o společnosti a je zde popsán projekt Logistics Service Center. Cílem bakalářské práce je porovnat řízení projektu Logistics Service Center, jak probíhá v praxi ve společnosti, s postupem řízení projektů, které uvádí a doporučuje odborná literatura. Na základě zjištěných informací jsou na závěr uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení procesu řízení projektů ve společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor work is analysis of Logistics Service Center project, which has been done at Foxconn CZ Ltd. Theoretical part contains explanation of basic terms related to project management and describes project life cycle. The practical part provides information about the company and describes Logistics Service Center project. Another goal of the bachelor work is to compare project management processes of the company with processes which are recommended by literature. In the conclusion of the bachelor work are suggested several recommendations to make improvements in project management process in the company.
Klíčová slova
Projekt, omezení projektu, řízení projektu, životní cyklus projektu, projektový tým, manažer projektu
- Stanovení cíle práce a metod řešení
- Rešerše literatury
- Určení metod řízení projektů, vymezení klíčových pojmů
- Charakteristika konkrétního projektu
- Komparace plánovaného a reálného průběhu
- Sumarizace pozitiv a negativ ve sledovaném projektu
- Návrhy a doporučení na základě zjištěných poznatků
- Zhodnocení přínosů bakalářské práce
Zásady pro vypracování
- Stanovení cíle práce a metod řešení
- Rešerše literatury
- Určení metod řízení projektů, vymezení klíčových pojmů
- Charakteristika konkrétního projektu
- Komparace plánovaného a reálného průběhu
- Sumarizace pozitiv a negativ ve sledovaném projektu
- Návrhy a doporučení na základě zjištěných poznatků
- Zhodnocení přínosů bakalářské práce
Seznam doporučené literatury
BARKER, S.; COLE, R.; SVOZILOVÁ, A. Projektový management pro praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 155 s. ISBN 978-80-247-2838-4.
MERNA, T.; FAISAL F., Al-Thani; PENC, J. Risk management: řízení rizika ve firmě. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 194 s. ISBN 978-80-251-1547-3.
NĚMEC, V. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 182 s. ISBN 80-247-0392-0.
NOKES, S. The difinitive guide to project management: the fast track to getting job done on time and on budget. Harlow: Prentice Hall, 2003. 229 s. ISBN 0-273-66397-6.
ROSENAU, M. D.; BRUMOVSKÁ, E. Řízení projektů. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 344 s. ISBN 80-7226-218-1.
SCHWALBE, K.; KRÁSENSKÝ, D. Řízení projektů v IT: [kompletní průvodce]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 720 s. ISBN 978-80-251-1526-8.
SVOZILOVÁ, A. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 353 s. ISBN 80-247-1501-5.
Seznam doporučené literatury
BARKER, S.; COLE, R.; SVOZILOVÁ, A. Projektový management pro praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 155 s. ISBN 978-80-247-2838-4.
MERNA, T.; FAISAL F., Al-Thani; PENC, J. Risk management: řízení rizika ve firmě. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 194 s. ISBN 978-80-251-1547-3.
NĚMEC, V. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 182 s. ISBN 80-247-0392-0.
NOKES, S. The difinitive guide to project management: the fast track to getting job done on time and on budget. Harlow: Prentice Hall, 2003. 229 s. ISBN 0-273-66397-6.
ROSENAU, M. D.; BRUMOVSKÁ, E. Řízení projektů. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 344 s. ISBN 80-7226-218-1.
SCHWALBE, K.; KRÁSENSKÝ, D. Řízení projektů v IT: [kompletní průvodce]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 720 s. ISBN 978-80-251-1526-8.
SVOZILOVÁ, A. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 353 s. ISBN 80-247-1501-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem bylo porovnat řízení projektu Logistics Service Center ve vybrané společnosti v praxi s postupem řízení projektu podle doporučení v odborné literatuře.