- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
1) stanovení cíle práce
2) veletrhy - co jsou a jak vznikly
3) úloha veletrhů v marketingové komunikaci
4) popis podmínek nutných pro vstup na veletrh
5) průběh veletrhu včetně rozpočtu
6) vyhodnocení účasti na veletrhu
Zásady pro vypracování
1) stanovení cíle práce
2) veletrhy - co jsou a jak vznikly
3) úloha veletrhů v marketingové komunikaci
4) popis podmínek nutných pro vstup na veletrh
5) průběh veletrhu včetně rozpočtu
6) vyhodnocení účasti na veletrhu
Seznam doporučené literatury
1. SVOBODA, V., FORET, M., KOLÁŘOVÁ, K. a ZUMROVÁ, L. Vystavujeme na veletrhu. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-645-4.
2. SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.
3.BUREŠ, I. Jedeme na veletrh! Praha: Management Press, 1999. ISBN 80-85943-95-6.
4. JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2724-0.
5. PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy. Praha: Professional Publishing 2009. ISBN 978-80-86946-38-2.
Seznam doporučené literatury
1. SVOBODA, V., FORET, M., KOLÁŘOVÁ, K. a ZUMROVÁ, L. Vystavujeme na veletrhu. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-645-4.
2. SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.
3.BUREŠ, I. Jedeme na veletrh! Praha: Management Press, 1999. ISBN 80-85943-95-6.
4. JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2724-0.
5. PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy. Praha: Professional Publishing 2009. ISBN 978-80-86946-38-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila s obsahem a cíle bakalářské práce. Cílem práce bylo popsat prezenatci na veletrhu včetně uvedení nákladů na tvorbu vlastního stánku. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. Jak očekáváte, že se budou v budoucnu vyvíjet veletrhy v ČR a Německu?
2. Vysvětlete rozdíl mezi auditovaným a neauditovaným veletrhem.