Bakalářská práce je věnována marketingovému mixu v lázeňském cestovnímu ruchu. Práce pojednává o vývoji a současném postavení lázeňství v cestovním ruchu, popisuje jednotlivé nástrojů marketingového mixu, jež jsou využívány v lázeňství, zabývá se vlastním výzkumem a rozborem marketingového mixu v konkrétním podniku.
Anotace v angličtině
The thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. This essay focuses on the development and current status of spa tourism, describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry, dealing with their own research and analysis in the marketing mix concrete company.
marketing mix, marketing research, spa tourism, Medical Spa Bohdaneč a.s.
Rozsah průvodní práce
85 s., 7 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je věnována marketingovému mixu v lázeňském cestovnímu ruchu. Práce pojednává o vývoji a současném postavení lázeňství v cestovním ruchu, popisuje jednotlivé nástrojů marketingového mixu, jež jsou využívány v lázeňství, zabývá se vlastním výzkumem a rozborem marketingového mixu v konkrétním podniku.
Anotace v angličtině
The thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. This essay focuses on the development and current status of spa tourism, describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry, dealing with their own research and analysis in the marketing mix concrete company.
marketing mix, marketing research, spa tourism, Medical Spa Bohdaneč a.s.
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska lázeňského cestovního ruchu.
Teoretická východiska, definování a vymezení destinačního managementu.
Definování a vymezení marketingového mixu a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu, typy marketingových aktivit.
Lázeňské asociace: Sdružení lázeňských míst ČR, Svaz léčebných lázní ČR.
Léčebné lázně Bohdaneč.
Ekonomická analýza podniku Léčebné lázně Bohdaneč a.s..
Marketingové šetření.
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska lázeňského cestovního ruchu.
Teoretická východiska, definování a vymezení destinačního managementu.
Definování a vymezení marketingového mixu a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu, typy marketingových aktivit.
Lázeňské asociace: Sdružení lázeňských míst ČR, Svaz léčebných lázní ČR.
Léčebné lázně Bohdaneč.
Ekonomická analýza podniku Léčebné lázně Bohdaneč a.s..
Marketingové šetření.
Seznam doporučené literatury
Holešnická, A. : Destinační management aneb Jak řídit turistickou destinaci. Brno, 2007, ISBN 978-80-210-4500-2
Horáková, H. : Strategický marketing. Praha, 2002
Királ'ová, A. : Marketing destinace cestovního ruchu. Praha, 2003, ISBN 80-86119-56-4
Meffert Heribert: Marketing&Management. Praha, 1996, ISBN 80-7169-329-4
Seifertová, V. : Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Praha, 2003, ISBN 80-86592-00-6
Seznam doporučené literatury
Holešnická, A. : Destinační management aneb Jak řídit turistickou destinaci. Brno, 2007, ISBN 978-80-210-4500-2
Horáková, H. : Strategický marketing. Praha, 2002
Királ'ová, A. : Marketing destinace cestovního ruchu. Praha, 2003, ISBN 80-86119-56-4
Meffert Heribert: Marketing&Management. Praha, 1996, ISBN 80-7169-329-4
Seifertová, V. : Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Praha, 2003, ISBN 80-86592-00-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila s tématem bakalářské práce. Cílem bakalářské práce je postižení marketingového mixu v oblasti lázeňství, jeho charakteristika i specifika a představit jej zároveň v konkrétní destinaci lázeňského cestovního ruchu - Léčebných lázních Bohdaneč, a.s. Studentka seznámila komisi s dosaženými výsledky marketingového šetření a navrhla doporučení pro zlepšení. Dále odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. V souvislosti se zdravotnickou reformou dojde pravděpodobně i k podstatným změnám financování lázeňské péče. Domníváte se, že to výrazně ovlivní i marketing? Jak?
2. Jaká doporučení byste Léčebným lázním Bohdaneč, a.s. v oblasti marketingového mixu do budoucnosti navrhla?