Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu v lázeňském cestovním ruchu. Popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou využívány v lázeňství. Konkrétním příkladem jsou Lázně Poděbrady, které byly zhodnoceny z pohledu klientů, a to prostřednictvím dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. Describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry. A concrete example is Lázně Poděbrady, which were evaluated from the perspective of clients, through a questionnaire survey.
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu v lázeňském cestovním ruchu. Popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou využívány v lázeňství. Konkrétním příkladem jsou Lázně Poděbrady, které byly zhodnoceny z pohledu klientů, a to prostřednictvím dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. Describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry. A concrete example is Lázně Poděbrady, which were evaluated from the perspective of clients, through a questionnaire survey.
BOUČKOVÁ, J., et al. Marketing. Praha : C.H.Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha : Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRALOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha : EKOPRESS, 2003. ISBN 80-86119-56-4.
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1014-5.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J., et al. Marketing. Praha : C.H.Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha : Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRALOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha : EKOPRESS, 2003. ISBN 80-86119-56-4.
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1014-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila s cílem bakalářské práce - charakterizovat marketingový mix Lázní Poděbrady, a.s. a vypracovat marketingové šetření na klienty lázní. Komise byla seznámena s činností Lázní Bohdaneč, a.s a dále s výsledky provedeného marketingového šetření. Na závěr byla studentkou navržena doporučení pro Lázně Poděbrady, a.s., např. rozšíření stávající kvality, udržování kvality procedur a služeb, sponzoring a dokupování procedur. Marketingová činnost lázní je komplexní.