Thesis info Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien - am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT2 im Zeitraum 10.11.2010 - 10.02.2011
- The following mandatory fields are not filled in for this Thesis.: Title in English
Main topic
Zobrazení Německa v českých mediích - na příkladu veřejno-právní televize ČT2 v časovém období 10.11.2010- 10.02. 2011
Main topic in English
The Image of Germany in Czech Mass Media Using the Example of the Public Television ČT2 (Czech Television 2) in the Period between 10.11.2010 and 10.02. 2011
Title according to student
Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien - am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT2 im Zeitraum 10.11.2010 - 10.02.2011
English title as given by the student
-
Parallel name
Zobrazení Německa v českých médiích na příkladu veřejno-právní televize ČT2 v časovém období 10.11.2010 - 10.02.2011
V teoretické části předložené závěrečné práce je pozornost věnována masovým médiím, dále je tématem český televizní kanál ČT společně s jeho programy, hlavně ČT2 a také jeho role v české společnosti. Hlavní cíl bakalářské práce spočívá v tom, v praktickém díle na základě analýzy některých mnou vybraných, v průběhu tří měsíců sledovaných pořadů o Německu na ČT2 poukázat, jaký obraz této země je tímto televizním kanálem divákům zprostředkováván.
Annotation in English
Theoretical part of my bachelor thesis is mainly concentrated to mass media, followed by topic of Czech TV channel ČT including its programme(shows) especially ČT2 and its role in Czech society as well. The main aim of my bachelor thesis is to point out what opinion is given to spectators in Czech republic about Germany through previously mentioned TV channel demonstrated within analyses of some chosen TV shows during a period of three months included in practical part.
Keywords
ČT, ČT2, média, film, dokument, Německo.
Keywords in English
ČT, ČT2, media, movie, document, Germany.
Length of the covering note
50 s.
Language
NE
Annotation
V teoretické části předložené závěrečné práce je pozornost věnována masovým médiím, dále je tématem český televizní kanál ČT společně s jeho programy, hlavně ČT2 a také jeho role v české společnosti. Hlavní cíl bakalářské práce spočívá v tom, v praktickém díle na základě analýzy některých mnou vybraných, v průběhu tří měsíců sledovaných pořadů o Německu na ČT2 poukázat, jaký obraz této země je tímto televizním kanálem divákům zprostředkováván.
Annotation in English
Theoretical part of my bachelor thesis is mainly concentrated to mass media, followed by topic of Czech TV channel ČT including its programme(shows) especially ČT2 and its role in Czech society as well. The main aim of my bachelor thesis is to point out what opinion is given to spectators in Czech republic about Germany through previously mentioned TV channel demonstrated within analyses of some chosen TV shows during a period of three months included in practical part.
Keywords
ČT, ČT2, média, film, dokument, Německo.
Keywords in English
ČT, ČT2, media, movie, document, Germany.
Research Plan
V teoretické části student představí ČT2 jako jedno z nejdůležitějších médií v České republice. Bude poukázáno na zvláštní úlohu médií (zvláště televize) v české společnosti. Stěžejním bodem bude řeč médií a její vliv na názorový vývoj obyvatel. Budou vysvětleny pojmy jako média, názorový vývoj a obraz Německa.
V praktické části bude analyzován program stanice po dobu tří měsíců: jaké příspěvky (dokumenty, filmy, diskuze, zprávy apod.) budou vysílány o Německu a jaký obraz Německa je zprostředkováván divákům.
Research Plan
V teoretické části student představí ČT2 jako jedno z nejdůležitějších médií v České republice. Bude poukázáno na zvláštní úlohu médií (zvláště televize) v české společnosti. Stěžejním bodem bude řeč médií a její vliv na názorový vývoj obyvatel. Budou vysvětleny pojmy jako média, názorový vývoj a obraz Německa.
V praktické části bude analyzován program stanice po dobu tří měsíců: jaké příspěvky (dokumenty, filmy, diskuze, zprávy apod.) budou vysílány o Německu a jaký obraz Německa je zprostředkováván divákům.
Recommended resources
- LUHMANN, Niklas: Die Realität der Massenmedien. VS Verlag für
Sozialwissenschaften; Auflage: 3.A. (2004)
- JIRÁK, Jan, KÖPPLOVÁ, Barbora: Masová média. Portál. Praha, (2009).
- STROHMEIER, Gerd: Politik und Massenmedien. Nomos. (2004).
- KOLEKTIV: Prvních 10 let české televize. Česká televize, edice PR a Promotion.
Praha (2002).
Recommended resources
- LUHMANN, Niklas: Die Realität der Massenmedien. VS Verlag für
Sozialwissenschaften; Auflage: 3.A. (2004)
- JIRÁK, Jan, KÖPPLOVÁ, Barbora: Masová média. Portál. Praha, (2009).
- STROHMEIER, Gerd: Politik und Massenmedien. Nomos. (2004).
- KOLEKTIV: Prvních 10 let české televize. Česká televize, edice PR a Promotion.
Praha (2002).