- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien, am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT 1
Hlavní téma v angličtině
The Image of Germany in the Czech Media, Using the Example of the Public TV Channel ČT1
Název dle studenta
Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien, am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT 1
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
Obraz německa v českých médiích, na příkladu veřejnoprávní televize ČT1
Studentka se ve své práci bude krátce zabývat historií veřejnoprávní televize ČT1. Stěžejní bod práce je analýza programu této vysílací stanice po dobu nejméně 3 měsíců, aby zjistila, jak často a v jaké formě je představováno a prezentováno Německo.
Zásady pro vypracování
Studentka se ve své práci bude krátce zabývat historií veřejnoprávní televize ČT1. Stěžejní bod práce je analýza programu této vysílací stanice po dobu nejméně 3 měsíců, aby zjistila, jak často a v jaké formě je představováno a prezentováno Německo.
Seznam doporučené literatury
Lukesch, Helmut (1989): Jugendmedienstudie : Verbreitung, Nutzung und ausgewählte Wirkungen von Massenmedien bei Kindern und Jugendlichen; eine Multi-Medien-Untersuchung über Fernsehen, Video, Kino, Video- und
Computerspiele sowie Printprodukte, S. Roderer Verlag Regensburg.
Jaspers, Karl (1964): Werden wir richtig informiert?: Massenmedien und Publikum: Verlag Ehrenwirth München, 87s.
Burger, Harald (1990): Sprache der Massenmedien-durchges. und erw. Aufl. Berlin : Walter de Gruyter, 388s.
Seznam doporučené literatury
Lukesch, Helmut (1989): Jugendmedienstudie : Verbreitung, Nutzung und ausgewählte Wirkungen von Massenmedien bei Kindern und Jugendlichen; eine Multi-Medien-Untersuchung über Fernsehen, Video, Kino, Video- und
Computerspiele sowie Printprodukte, S. Roderer Verlag Regensburg.
Jaspers, Karl (1964): Werden wir richtig informiert?: Massenmedien und Publikum: Verlag Ehrenwirth München, 87s.
Burger, Harald (1990): Sprache der Massenmedien-durchges. und erw. Aufl. Berlin : Walter de Gruyter, 388s.