- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Srovnání silniční a železniční nákladní dopravy s důrazem na jejich kombinaci v rámci ČR a vybraných zemí EU
Hlavní téma v angličtině
The comparison of road and rail freight transport in view of the mutual combination in conditions of the Czech Republic and the choice countries of the European Union
Název dle studenta
Srovnání silniční a železniční nákladní dopravy s důrazem na jejich kombinaci v rámci ČR a vybraných zemí EU
Bakalářská práce analyzuje silniční a železniční nákladní dopravu a posuzuje možnosti jejich vzájemné kooperace. Poukazuje na silné přepravní proudy silniční nákladní dopravy a důsledky z toho vyplývající. Touto prací chce autor poukázat, proč by přeprava nákladu měla probíhat po silnici a železnici v součinnosti a navrhuje možná řešení, jež by mohla být uplatněna v oboru kombinované přepravy a vedla k minimalizaci nákladů a maximalizaci výhod jednotlivých druhů dopravy. Práce je zaměřena především na kontinentální kombinovanou přepravu v ČR a vybraných zemí EU.
Anotace v angličtině
The bachelor work analysis road and rail freight transport and compares the possibilities of their mutual combination. The work points out to the strong transport flows of road freight transport and their consequences. This work is supposed to show the reason why the freight transport ought to be performed by both road and rail in co-operation and makes a proposal of solutions which could be established at the field of combined transport concerning to minimize variable costs and to maximize the advantages of particular modes of transport. The work is aimed to the continental combined transport in the Czech Republic and the choice countries of the European Union.
the attractiveness of system, combined transport, combined transport operator, support, transshipment
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce analyzuje silniční a železniční nákladní dopravu a posuzuje možnosti jejich vzájemné kooperace. Poukazuje na silné přepravní proudy silniční nákladní dopravy a důsledky z toho vyplývající. Touto prací chce autor poukázat, proč by přeprava nákladu měla probíhat po silnici a železnici v součinnosti a navrhuje možná řešení, jež by mohla být uplatněna v oboru kombinované přepravy a vedla k minimalizaci nákladů a maximalizaci výhod jednotlivých druhů dopravy. Práce je zaměřena především na kontinentální kombinovanou přepravu v ČR a vybraných zemí EU.
Anotace v angličtině
The bachelor work analysis road and rail freight transport and compares the possibilities of their mutual combination. The work points out to the strong transport flows of road freight transport and their consequences. This work is supposed to show the reason why the freight transport ought to be performed by both road and rail in co-operation and makes a proposal of solutions which could be established at the field of combined transport concerning to minimize variable costs and to maximize the advantages of particular modes of transport. The work is aimed to the continental combined transport in the Czech Republic and the choice countries of the European Union.
the attractiveness of system, combined transport, combined transport operator, support, transshipment
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu silniční a železniční dopravy
2. Vývoj a současný stav KP v ČR a vybraných zemí EU
3. Problémy týkající se provozování KP a návrhy na zlepšení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu silniční a železniční dopravy
2. Vývoj a současný stav KP v ČR a vybraných zemí EU
3. Problémy týkající se provozování KP a návrhy na zlepšení
Závěr
Seznam doporučené literatury
(1) Annual report 2009 [online]. Brussels : International Union of combined Road-Rail transport companies 2009 [cit. 2010-10-13]. Dostupné z WWW: .
(2) Dopravní politika ČR pro léta 2005 ? 2013 [online]. [s.l.] : [s.n.] 2005 [cit. 2010-10-13]. Dostupné z WWW: .
(3) NOVÁK Jaroslav. Kombinovaná přeprava. Pardubice : Institut Jana Pernera o.p.s. 2006. 318 s. ISBN 80-86530-32-9.
(4) TOMEŠ Zdeněk; POSPÍŠIL Tomáš. Ekonomické aspekty železniční dopravy. Brno : Masarykova univerzita 2006. 77 s. ISBN 80-210-4220-6.
Seznam doporučené literatury
(1) Annual report 2009 [online]. Brussels : International Union of combined Road-Rail transport companies 2009 [cit. 2010-10-13]. Dostupné z WWW: .
(2) Dopravní politika ČR pro léta 2005 ? 2013 [online]. [s.l.] : [s.n.] 2005 [cit. 2010-10-13]. Dostupné z WWW: .
(3) NOVÁK Jaroslav. Kombinovaná přeprava. Pardubice : Institut Jana Pernera o.p.s. 2006. 318 s. ISBN 80-86530-32-9.
(4) TOMEŠ Zdeněk; POSPÍŠIL Tomáš. Ekonomické aspekty železniční dopravy. Brno : Masarykova univerzita 2006. 77 s. ISBN 80-210-4220-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student obhájil bakalářskou práci a zodpověděl všechny otázky státní zkušební komise.