Diplomová práce se zabývá problematikou silničních dopravních nehod a vyšetřovacích postupů používaných Policií ČR při jejich šetření. V této práci je provedena analýza činnosti Policie ČR při vyšetřování dopravních nehod, která je zaměřena především na dobu dojezdu na místo dopravní nehody. Hlavní částí práce je návrh optimalizace činnosti Policie ČR při vyšetřování dopravních nehod z hlediska minimalizace času s využitím metod teorie hromadné obsluhy.
Anotace v angličtině
Thesis deals with road traffic accidents and investigative procedures used by Police of the Czech Republic in their investigation. In this work is an analysis of working of police in the investigation of traffic accidents which is focused especially on travel time to the place of car accident. The main part of the work is the proposal of optimization of working of police in the investigation of traffic accidents in terms of minimizing time using methods of queuing theory.
Klíčová slova
doba dojezdu, optimalizace, Policie ČR, silniční dopravní nehody, systém hromadné obsluhy, vyšetřování dopravních nehod
Klíčová slova v angličtině
travel time, optimization, Police of the Czech Republic, road traffic accidents, queuing system, investigating traffic accidents
Rozsah průvodní práce
53 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou silničních dopravních nehod a vyšetřovacích postupů používaných Policií ČR při jejich šetření. V této práci je provedena analýza činnosti Policie ČR při vyšetřování dopravních nehod, která je zaměřena především na dobu dojezdu na místo dopravní nehody. Hlavní částí práce je návrh optimalizace činnosti Policie ČR při vyšetřování dopravních nehod z hlediska minimalizace času s využitím metod teorie hromadné obsluhy.
Anotace v angličtině
Thesis deals with road traffic accidents and investigative procedures used by Police of the Czech Republic in their investigation. In this work is an analysis of working of police in the investigation of traffic accidents which is focused especially on travel time to the place of car accident. The main part of the work is the proposal of optimization of working of police in the investigation of traffic accidents in terms of minimizing time using methods of queuing theory.
Klíčová slova
doba dojezdu, optimalizace, Policie ČR, silniční dopravní nehody, systém hromadné obsluhy, vyšetřování dopravních nehod
Klíčová slova v angličtině
travel time, optimization, Police of the Czech Republic, road traffic accidents, queuing system, investigating traffic accidents
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza činnosti Policie ČR při vyšetřování dopravních nehod
2. Návrh optimalizace vyšetřování dopravních nehod
3. Zhodnocení předložených návrhů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza činnosti Policie ČR při vyšetřování dopravních nehod
2. Návrh optimalizace vyšetřování dopravních nehod
3. Zhodnocení předložených návrhů
Závěr
Seznam doporučené literatury
(1) PORADA, Viktor. Silniční dopravní nehoda v teorii a praxi. Praha : Linde, 2000. 378 s. ISBN 80-7201-212-6.
(2) LINDA, Bohdan. Stochastické modely operačního výzkumu. Bratislava : Statis, 2004. 110 s. ISBN 80-85659-33-6.
(3) Závazný pokyn policejního prezidenta č. 160/2009
Seznam doporučené literatury
(1) PORADA, Viktor. Silniční dopravní nehoda v teorii a praxi. Praha : Linde, 2000. 378 s. ISBN 80-7201-212-6.
(2) LINDA, Bohdan. Stochastické modely operačního výzkumu. Bratislava : Statis, 2004. 110 s. ISBN 80-85659-33-6.
(3) Závazný pokyn policejního prezidenta č. 160/2009
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka obhájila diplomovou práci a zodpověděla všechny otázky členů státní zkušební komise.