V první části práce popisuji proces marketingového řízení a jeho fáze a situační analýzu. V další části se zabývám situační analýzou společnosti Avon Cosmetics, s.r.o. a marketingovým výzkumem společnosti. V závěru aplikuji marketingový mix společnosti a navrhuji změny v řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.
Anotace v angličtině
In the first part of my thesis I describe the process of marketing management and its phases and the situation analysis. In the second part I occupy with the situation analysis of Avon Cosmetics company and the market research of the company. Finally I aplly marketing mix and propose changes in marketing management of Avon Cosmetics company.
V první části práce popisuji proces marketingového řízení a jeho fáze a situační analýzu. V další části se zabývám situační analýzou společnosti Avon Cosmetics, s.r.o. a marketingovým výzkumem společnosti. V závěru aplikuji marketingový mix společnosti a navrhuji změny v řízení společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.
Anotace v angličtině
In the first part of my thesis I describe the process of marketing management and its phases and the situation analysis. In the second part I occupy with the situation analysis of Avon Cosmetics company and the market research of the company. Finally I aplly marketing mix and propose changes in marketing management of Avon Cosmetics company.
1.Úvod
2. Marketingové řízení - definice pojmu, fáze procesu
3. Situační analýza - SWOT analýza, analýza portfolia, analýza životního cyklu výrobku
4. Situační analýza společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.
5. Marketingový výzkum - definice, proces a nástroje marketingového výzkumu, marketingový výzkum společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.
6. Aplikace marketingového mixu společnosti
7. Návrh změn a doporučení
8. Závěr
9. Použitá literatura
10. Přílohy
Zásady pro vypracování
1.Úvod
2. Marketingové řízení - definice pojmu, fáze procesu
3. Situační analýza - SWOT analýza, analýza portfolia, analýza životního cyklu výrobku
4. Situační analýza společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.
5. Marketingový výzkum - definice, proces a nástroje marketingového výzkumu, marketingový výzkum společnosti Avon Cosmetics, s.r.o.
6. Aplikace marketingového mixu společnosti
7. Návrh změn a doporučení
8. Závěr
9. Použitá literatura
10. Přílohy
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003.
BUREŠ, I. Marketingově řízená firma: filozofie, organizace, strategie.
Praha: Management Press, 1992.
COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera.
Praha: Grada Publishing, 1999.
FORET, M. a kol. Marketing - základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003.
KAFKA, R. MÄßEN, A. Marketing - Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak.
Praha: Grada Publishing, 2003.
KEŘKOVSKÝ, M.; VYKYPĚL, O. Strategické řízení. Brno: VUT, 2000.
KONEČNÝ, M. Podniková ekonomika. Brno: VUT, 2000.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001.
KOTLER, P. Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy.
Praha: Management Press, 2000.
KULHAVÝ, E. Skici k marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1993.
MAINZOVÁ, E. Praktický marketing. Plzeň: Ing. Hana Staňková, 1996.
MARUANI, L. Abeceda marketingu. Praha: Management Press, 1995.
SEKOT, A.; CHARVÁT, M. Základy marketingu. Brno: Paido, 2002.
SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1994.
TOMEK, G.; VÁVROVÁ, V. Malý výkladový slovník marketingu. Praha: A plus, 1999.
TOMEK, J. Zásady tvorby marketingové strategie. Praha: Institut řízení, 1991.
TOMEK, J. a kol. Marketingová strategie podniku. Praha: Management Press, 1992.
VACULÍK, J. Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2001.
VACULÍK, J. Marketingové řízení. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002.
VÝDĚLEK, J. Jak zlepšit podnikové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999.
Internetové stránky společnosti Avon Cosmetics,s. r.o.
Interní podklady společnosti
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003.
BUREŠ, I. Marketingově řízená firma: filozofie, organizace, strategie.
Praha: Management Press, 1992.
COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování - praktická příručka manažera.
Praha: Grada Publishing, 1999.
FORET, M. a kol. Marketing - základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003.
KAFKA, R. MÄßEN, A. Marketing - Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak.
Praha: Grada Publishing, 2003.
KEŘKOVSKÝ, M.; VYKYPĚL, O. Strategické řízení. Brno: VUT, 2000.
KONEČNÝ, M. Podniková ekonomika. Brno: VUT, 2000.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001.
KOTLER, P. Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy.
Praha: Management Press, 2000.
KULHAVÝ, E. Skici k marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1993.
MAINZOVÁ, E. Praktický marketing. Plzeň: Ing. Hana Staňková, 1996.
MARUANI, L. Abeceda marketingu. Praha: Management Press, 1995.
SEKOT, A.; CHARVÁT, M. Základy marketingu. Brno: Paido, 2002.
SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1994.
TOMEK, G.; VÁVROVÁ, V. Malý výkladový slovník marketingu. Praha: A plus, 1999.
TOMEK, J. Zásady tvorby marketingové strategie. Praha: Institut řízení, 1991.
TOMEK, J. a kol. Marketingová strategie podniku. Praha: Management Press, 1992.
VACULÍK, J. Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2001.
VACULÍK, J. Marketingové řízení. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002.
VÝDĚLEK, J. Jak zlepšit podnikové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999.
Internetové stránky společnosti Avon Cosmetics,s. r.o.
Interní podklady společnosti