Bakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace navrhnout změny v rámci komunikačního procesu.
Anotace v angličtině
The main subject of the bachelor thesis is communication mix. The theoretical section explains the basic concepts relating to the communication mix and its basic tasks in the marketing mix. The practical part is focused on the analysis of Procter & Gamble and analysis of their communication tools. The aim of this work is to analyze the communication processes of Procter & Gamble and based on the analysis suggest changes in the communication process.
Klíčová slova
Komunikace, spotřebitel, společnost, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Communication, consumer, company, communication mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing
Rozsah průvodní práce
52
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace navrhnout změny v rámci komunikačního procesu.
Anotace v angličtině
The main subject of the bachelor thesis is communication mix. The theoretical section explains the basic concepts relating to the communication mix and its basic tasks in the marketing mix. The practical part is focused on the analysis of Procter & Gamble and analysis of their communication tools. The aim of this work is to analyze the communication processes of Procter & Gamble and based on the analysis suggest changes in the communication process.
Klíčová slova
Komunikace, spotřebitel, společnost, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Communication, consumer, company, communication mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing
Zásady pro vypracování
1. Úvod
2. Úloha komunikačního mixu
3. Analýza komunikačního procesu
4. Současná analýza společnosti Procter & Gamble
4.1. Produkty společnosti Procter & Gamble
5. Analýza komunikačních nástrojů
5.1. Návrh nástrojů komunikace
6. Přílohy
7. Literatura
Zásady pro vypracování
1. Úvod
2. Úloha komunikačního mixu
3. Analýza komunikačního procesu
4. Současná analýza společnosti Procter & Gamble
4.1. Produkty společnosti Procter & Gamble
5. Analýza komunikačních nástrojů
5.1. Návrh nástrojů komunikace
6. Přílohy
7. Literatura
Seznam doporučené literatury
HADRABA, J.: Produktový mix, tvorba inovací produktů, vydal: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, Plzeň 2004.
HESKOVÁ, M.: Marketingová komunikace součást marketingového mixu, vydal: Vysoká škola ekonomická, Praha 2001.
KOTLER, P.: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Přeložil: P. Medek, vydal: Management Press, Praha 2000.
KOTLER, P.: Marketing management, Přeložil: V. Dolanský; S. Jurnečka, vydal: Grada Publishing, Praha 2001.
MEČÍŘ, T., Branská, L.: Komunikační mix z hlediska marketingového mixu, Vydal: Univerzita Pardubice, Pardubice 2002.
RUBEŠ, D., Vaculík, J.: Komunikační mix a jeho úloha při podpoře prodeje, Vydal: Univerzita Pardubice, Pardubice 2002.
TOMEK, G., VÁVROVÁ, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu, vydal: Grada, Praha 2001.
Seznam doporučené literatury
HADRABA, J.: Produktový mix, tvorba inovací produktů, vydal: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, Plzeň 2004.
HESKOVÁ, M.: Marketingová komunikace součást marketingového mixu, vydal: Vysoká škola ekonomická, Praha 2001.
KOTLER, P.: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Přeložil: P. Medek, vydal: Management Press, Praha 2000.
KOTLER, P.: Marketing management, Přeložil: V. Dolanský; S. Jurnečka, vydal: Grada Publishing, Praha 2001.
MEČÍŘ, T., Branská, L.: Komunikační mix z hlediska marketingového mixu, Vydal: Univerzita Pardubice, Pardubice 2002.
RUBEŠ, D., Vaculík, J.: Komunikační mix a jeho úloha při podpoře prodeje, Vydal: Univerzita Pardubice, Pardubice 2002.
TOMEK, G., VÁVROVÁ, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu, vydal: Grada, Praha 2001.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v průběhu obhajoby odpovídala na otázku vedoucího:
V analýze komunikačního mixu společnosti vyplývá slabé místo využití nástrojů přímého
marketingu k úzkému využití podpory v marketingu. Jaké jsou příčiny této podpory?
V následné rozpravě studentka odpovídala na otázky:
Proč firmy prezentují reklamu globálně?
Jak se nazývá poslední stupeň vývoje marketingu?