Informace o kvalifikační práci Interní komunikace ve vybraném zdravotnickém zařízení (vymezení obsahu interní situace a zmapování konkrétní situace ve vybraném zařízení)
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Interní komunikace ve vybraném zdravotnickém zařízení (vymezení obsahu interní situace a zmapování konkrétní situace ve vybraném zařízení)
Hlavní téma v angličtině
Internal communication in a selected healthcare facility (Exact delimitation of content of internal situation and charting a particular situation in a selected healthcare facility)
Název dle studenta
Interní komunikace ve vybraném zdravotnickém zařízení (vymezení obsahu interní situace a zmapování konkrétní situace ve vybraném zařízení)
Diplomová práce na téma ?Interní komunikace ve vybraném zdravotnickém zařízení (vymezení obsahu interní situace a zmapování konkrétní situace ve vybraném zařízení)? je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje komunikaci obecně, její druhy, komunikační mix, měření komunikace, obsah interní komunikace, manažerskou komunikaci, nefunkční komunikaci, komunikaci při prosazování cílů a komunikaci v procesu adaptace. Výzkumná část práce se skládá z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum probíhal formou strukturovaného rozhovoru s managementem organizace. Kvantitativní výzkum probíhal dotazníkovým šetřením se zaměstnanci organizace. Pomocí dat získaných při dotazníkovém šetření byly ověřeny hypotézy práce. V závěru práce je uvedeno celé její zhodnocení.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is: Internal communication in a selected healthcare facility (Exact delimitation of content of internal situation and charting a particular situation in a selected healthcare facility) and it is divided into two parts. Theoretical part describes communication in general, its parts, communication mix, measurement of communication, intern communication, management communication, dysfunctional communication, communication of achieving goals and at process of adaptation. The research part consists of quality and quantity parts of research. Quality part of research went in the form of structured interview with management. Quantity part went in the form of filling questionnaires with employed personnel. With the help of achieved data theorems have been verified. The results are at the end of this diploma thesis.
Klíčová slova
Interní komunikace, interní situace, zdravotnické zařízení, rozhovor
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, internal situation, medical facility, interview
Rozsah průvodní práce
128 s. (162 907)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma ?Interní komunikace ve vybraném zdravotnickém zařízení (vymezení obsahu interní situace a zmapování konkrétní situace ve vybraném zařízení)? je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje komunikaci obecně, její druhy, komunikační mix, měření komunikace, obsah interní komunikace, manažerskou komunikaci, nefunkční komunikaci, komunikaci při prosazování cílů a komunikaci v procesu adaptace. Výzkumná část práce se skládá z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum probíhal formou strukturovaného rozhovoru s managementem organizace. Kvantitativní výzkum probíhal dotazníkovým šetřením se zaměstnanci organizace. Pomocí dat získaných při dotazníkovém šetření byly ověřeny hypotézy práce. V závěru práce je uvedeno celé její zhodnocení.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is: Internal communication in a selected healthcare facility (Exact delimitation of content of internal situation and charting a particular situation in a selected healthcare facility) and it is divided into two parts. Theoretical part describes communication in general, its parts, communication mix, measurement of communication, intern communication, management communication, dysfunctional communication, communication of achieving goals and at process of adaptation. The research part consists of quality and quantity parts of research. Quality part of research went in the form of structured interview with management. Quantity part went in the form of filling questionnaires with employed personnel. With the help of achieved data theorems have been verified. The results are at the end of this diploma thesis.
Klíčová slova
Interní komunikace, interní situace, zdravotnické zařízení, rozhovor
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, internal situation, medical facility, interview
Zásady pro vypracování
1. Kvalitativní výzkum formou strukturovaného rozhovoru
2. Na základě výsledků kvalitativního výzkumu bude proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření
3. Výsledky budou zpracovány běžnými statistickými metodami
4. Prostudování odborné literatury, odborných článků a orientace v této oblasti
Zásady pro vypracování
1. Kvalitativní výzkum formou strukturovaného rozhovoru
2. Na základě výsledků kvalitativního výzkumu bude proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření
3. Výsledky budou zpracovány běžnými statistickými metodami
4. Prostudování odborné literatury, odborných článků a orientace v této oblasti
Seznam doporučené literatury
1. DOTLICH, David L.; CAIRO, Peter C. Proč ředitelé selhávají. 1. vyd. Praha : Alfa publishing s.r.o., 2006. 160 s. ISBN 80-86851-60-5.
2. DUCHOŇ, Bedřich.; ŠAFRÁNKOVÁ, Jana. Management : integrace tvrdých a měkkých prvků řízení. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2008. 378 s. ISBN 978-80-7400-003-4.
3. GLADKIJ, Ivan, et al. Management ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2003. 380 s. ISBN 80-7226-996-8.
4. HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2006. 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
5. HORÁKOVÁ, Iveta; STEJSKALOVÁ, Dita; ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 2. rozšíř. vyd. Praha : Management press, 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
6. VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací : efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha : Grada publishing, a.s., 2008. 328 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
Seznam doporučené literatury
1. DOTLICH, David L.; CAIRO, Peter C. Proč ředitelé selhávají. 1. vyd. Praha : Alfa publishing s.r.o., 2006. 160 s. ISBN 80-86851-60-5.
2. DUCHOŇ, Bedřich.; ŠAFRÁNKOVÁ, Jana. Management : integrace tvrdých a měkkých prvků řízení. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2008. 378 s. ISBN 978-80-7400-003-4.
3. GLADKIJ, Ivan, et al. Management ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2003. 380 s. ISBN 80-7226-996-8.
4. HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. 1. vyd. Brno : Computer Press a.s., 2006. 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
5. HORÁKOVÁ, Iveta; STEJSKALOVÁ, Dita; ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 2. rozšíř. vyd. Praha : Management press, 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
6. VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací : efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha : Grada publishing, a.s., 2008. 328 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího:
Hodnocení oponenta: výborně
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Které formy komunikace jsou v rámci práce zdravotnického profesionála nejdůležitější?
2. Můžete identifikovat hlavní rizika a problémy pramenící ze špatné komunikace ve zdravotnickém zařízení?
3. Jakými způsoby lze zvyšovat kvalitu vnitřní komunikace ve zdravotnickém zařízení?
Obhajoba diplomové práce s prezentací výborná.