Předkládaná práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a její atributy. Byly dokumentovány práce autorů, kteří se touto problematikou zaobírají. Ukázalo se, že v některých směrech existují odlišná pojetí, na něž jsou uvedeny příslušné odkazy. Vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem mají velmi široké dimenze a při maximálním uspokojování potřeb zákazníka nutno vycházet z daných specifických podmínek tohoto vztahu.
Anotace v angličtině
This work is focused on customer value and its attributes. Works of authors, who are interested in this problem have been documented. It turned out that in some respects, there are different concepts, which are given the appropriate links. Relations between the supplier and the customer have a very large dimension and the maximum satisfaction of customer needs to be given based on the specific circumstances of the relationship.
Klíčová slova
Hodnota pro zákazníka, zákazník, atributy hodnoty pro zákazníka, výnosy, náklady,
Klíčová slova v angličtině
Customer value, customer, attributes of customer value, yields, costs
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a její atributy. Byly dokumentovány práce autorů, kteří se touto problematikou zaobírají. Ukázalo se, že v některých směrech existují odlišná pojetí, na něž jsou uvedeny příslušné odkazy. Vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem mají velmi široké dimenze a při maximálním uspokojování potřeb zákazníka nutno vycházet z daných specifických podmínek tohoto vztahu.
Anotace v angličtině
This work is focused on customer value and its attributes. Works of authors, who are interested in this problem have been documented. It turned out that in some respects, there are different concepts, which are given the appropriate links. Relations between the supplier and the customer have a very large dimension and the maximum satisfaction of customer needs to be given based on the specific circumstances of the relationship.
Klíčová slova
Hodnota pro zákazníka, zákazník, atributy hodnoty pro zákazníka, výnosy, náklady,
Klíčová slova v angličtině
Customer value, customer, attributes of customer value, yields, costs
Zásady pro vypracování
1. Hodnota pro zákazníka.
2. Atributy hodnoty pro zákazníka.
3. Příprava a realizace výzkumu požadovaného sortimentu a atributů služeb autoservisu z pohledu zákazníků.
4. Zpracování a analýza výsledků výzkumu.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Hodnota pro zákazníka.
2. Atributy hodnoty pro zákazníka.
3. Příprava a realizace výzkumu požadovaného sortimentu a atributů služeb autoservisu z pohledu zákazníků.
4. Zpracování a analýza výsledků výzkumu.
5. Shrnutí výsledků a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. Boučková, J.: Marketing, 1. vyd., Praha: C. H. Beck, 2003, ISBN 80-7179-577-1.
2. Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing, Praha: Grada Publishing, (2004), ISBN: 80-247-0513-3.
3. Khalifa A.S.: Customer value: a review of recent literature and an integrative configuration, Emerald Group Publishing Limited, 2004, ISSN: 0025-1747.
4. Lošťáková, H. a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Moderní strategie růstu výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha, Grada Publishing, 2009, ISBN 978-80-247-3155-1.
5. Vlček, R.: Hodnota pro zákazníka, 1. vyd., Praha: Management Press, 2002, ISBN 80-7261-068-6.
6. další literární prameny na základě vyhledávací cílené rešerše.
Seznam doporučené literatury
1. Boučková, J.: Marketing, 1. vyd., Praha: C. H. Beck, 2003, ISBN 80-7179-577-1.
2. Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing, Praha: Grada Publishing, (2004), ISBN: 80-247-0513-3.
3. Khalifa A.S.: Customer value: a review of recent literature and an integrative configuration, Emerald Group Publishing Limited, 2004, ISSN: 0025-1747.
4. Lošťáková, H. a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Moderní strategie růstu výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha, Grada Publishing, 2009, ISBN 978-80-247-3155-1.
5. Vlček, R.: Hodnota pro zákazníka, 1. vyd., Praha: Management Press, 2002, ISBN 80-7261-068-6.
6. další literární prameny na základě vyhledávací cílené rešerše.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Záležitost cílů Vaší práce - je pravda, že hlavní cíl je rozdělen pouze na dvě části, a to charakteristika nabízených služeb a charakteristika řidičů jeho vozu.
Jak jste vybírala vzorek respondentů?
Proč jste se vůbec tak rozhodla?
Použitá literatura - proč nepoužíváte internetové zdroje?
Dokážete mi vysvětlit, jakou hodnotu ta Vaše práce má pro autoservis?
Jaký je celkový závěr se spokojeností v daném autoservisu?