Diplomová práce je zaměřena na možnost aktivního zapojení komunikačního mixu
do činnosti neziskové organizace s cílem stanovení rozpočtu. Jedná se o organizaci ČVUT v Praze, Správy účelových zařízení. Práce obsahuje teoretické části, které poslouží v další části k analýze a stanovení rozpočtu. Praktická část se, na základě marketingových analýz z marketingového prostředí, zabývá formulováním návrhů na změny.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on marketing (communication mix) usage in non-profit organization. Theoretical part enclose essential problem spheres - defines non-profit sector, marketing conception and specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy. Practical part pays attention to extensional non-profit organization Czech Technical University in Prague, Service facilities administration. Based on marketing analysis results and marketing background there are formed own proposals for changes.
non-profit organization, communication mix, marketing plan, services, SWOT, budget
Rozsah průvodní práce
86 s. ; 4 s. obr.příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na možnost aktivního zapojení komunikačního mixu
do činnosti neziskové organizace s cílem stanovení rozpočtu. Jedná se o organizaci ČVUT v Praze, Správy účelových zařízení. Práce obsahuje teoretické části, které poslouží v další části k analýze a stanovení rozpočtu. Praktická část se, na základě marketingových analýz z marketingového prostředí, zabývá formulováním návrhů na změny.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on marketing (communication mix) usage in non-profit organization. Theoretical part enclose essential problem spheres - defines non-profit sector, marketing conception and specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy. Practical part pays attention to extensional non-profit organization Czech Technical University in Prague, Service facilities administration. Based on marketing analysis results and marketing background there are formed own proposals for changes.
non-profit organization, communication mix, marketing plan, services, SWOT, budget
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vymezení pojmů
2. Analýza současného stavu
3. Návrh komunikačního mixu
4. Návrh nového rozpočtu ČVUT v Praze, SÚZ
5. Dopady komunikačního mixu a nového rozpočtu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Vymezení pojmů
2. Analýza současného stavu
3. Návrh komunikačního mixu
4. Návrh nového rozpočtu ČVUT v Praze, SÚZ
5. Dopady komunikačního mixu a nového rozpočtu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.