Práce se zabývá stížnostmi došlými na adresu Dopravního podniku města Pardubic, a.s. Tyto jsou zpracovány podle základních a nových nástrojů managementu jakosti. Pomocí těchto nástrojů analyzuje současný stav příchozích stížností a navrhuje možná řešení pro snížení počtu podnětů k těmto stížnostem.
Anotace v angličtině
The thesis deals with complaints received at the address of Pardubice Transport Company, Inc. These are processed according to the essential and new tools quality management system. Using these tools analyzes the current state of incoming complaints and proposes feasible solutions to reduce the number of incentives to these complaints.
Klíčová slova
nástroje managementu jakosti, stížnosti, diagramy, městská hromadná doprava, informace
Klíčová slova v angličtině
quality management tools, complaints, diagrams, urban public transport, information
Rozsah průvodní práce
108 s., 2 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá stížnostmi došlými na adresu Dopravního podniku města Pardubic, a.s. Tyto jsou zpracovány podle základních a nových nástrojů managementu jakosti. Pomocí těchto nástrojů analyzuje současný stav příchozích stížností a navrhuje možná řešení pro snížení počtu podnětů k těmto stížnostem.
Anotace v angličtině
The thesis deals with complaints received at the address of Pardubice Transport Company, Inc. These are processed according to the essential and new tools quality management system. Using these tools analyzes the current state of incoming complaints and proposes feasible solutions to reduce the number of incentives to these complaints.
Klíčová slova
nástroje managementu jakosti, stížnosti, diagramy, městská hromadná doprava, informace
Klíčová slova v angličtině
quality management tools, complaints, diagrams, urban public transport, information
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika Dopravního podniku města Pardubic, a.s.
2. Jakost a její vývoj
3. Nástroje managementu jakosti
4. Analýza současného stavu řešeného problému
5. Návrh zlepšení a jeho vyhodnocení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika Dopravního podniku města Pardubic, a.s.
2. Jakost a její vývoj
3. Nástroje managementu jakosti
4. Analýza současného stavu řešeného problému
5. Návrh zlepšení a jeho vyhodnocení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.