Předmětem této práce je návrh marketingové koncepce. Práce se v její první části zabývá popisem jednotlivých marketingových metod a nástrojů. V druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové koncepce vybrané společnosti. Třetí částí práce je vlastní návrh marketingové koncepce pro společnost eBRÁNA, s.r.o. V poslední části je provedeno celkové vyhodnocení.
Anotace v angličtině
Subject of this thesis is the proposal of the marketing conception. This thesis is divided into four parts. The first part is description of marketing methods and instruments. The second part is analysis of the current situation of the marketing conception of the selected company. Third part is the proposal of the marketing conception of eBRÁNA, s.r.o. In the last part is an overall evaluation.
Klíčová slova
marketing, koncepce, zákazník, strategie, trh, marketingové nástroje
Předmětem této práce je návrh marketingové koncepce. Práce se v její první části zabývá popisem jednotlivých marketingových metod a nástrojů. V druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové koncepce vybrané společnosti. Třetí částí práce je vlastní návrh marketingové koncepce pro společnost eBRÁNA, s.r.o. V poslední části je provedeno celkové vyhodnocení.
Anotace v angličtině
Subject of this thesis is the proposal of the marketing conception. This thesis is divided into four parts. The first part is description of marketing methods and instruments. The second part is analysis of the current situation of the marketing conception of the selected company. Third part is the proposal of the marketing conception of eBRÁNA, s.r.o. In the last part is an overall evaluation.
Klíčová slova
marketing, koncepce, zákazník, strategie, trh, marketingové nástroje
Úvod
1. Charakteristika metod a nástrojů používaných při tvorbě marketingové koncepce
2. Analýza současného stavu marketingové koncepce eBRÁNA, s.r.o.
3. Návrh marketingové koncepce v eBRÁNA, s.r.o.
4. Vyhodnocení navržených opatření a jejich přínosu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika metod a nástrojů používaných při tvorbě marketingové koncepce
2. Analýza současného stavu marketingové koncepce eBRÁNA, s.r.o.
3. Návrh marketingové koncepce v eBRÁNA, s.r.o.
4. Vyhodnocení navržených opatření a jejich přínosu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.