Předmětem této bakalářské práce je nalezení nových možností pro Českou poštu, s.p. při poskytování elektronických služeb mimo objekty pošty. Zákazníci České pošty začínají vnímat společnost jako silného hráče v oblasti elektronických služeb. Práce se blíže zaměřuje na problematiku poskytovaných elektronických služeb a možnosti dalšího využití k zisku vyššího podílu na trhu a uspokojení požadavků zákazníků.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to find new opportunities for the Czech Post Office the provision sxof electronic mail services outside buildings. Customers are beginning to perceive the Czech Post company as a strong player in the field of electronic services. The work is closely focused on the issue of electronic services provided and the possibility of further use to gain higher market share and satisfy customers' requirements.
Klíčová slova
Czech POINT, elektronické služby České pošty, s.p., eGovernment, Kontaktní místo veřejné správy
Klíčová slova v angličtině
Czech POINT, electronic services of the Czech Post Office, eGovernment, public administration contact points
Rozsah průvodní práce
49 s., 1 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je nalezení nových možností pro Českou poštu, s.p. při poskytování elektronických služeb mimo objekty pošty. Zákazníci České pošty začínají vnímat společnost jako silného hráče v oblasti elektronických služeb. Práce se blíže zaměřuje na problematiku poskytovaných elektronických služeb a možnosti dalšího využití k zisku vyššího podílu na trhu a uspokojení požadavků zákazníků.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to find new opportunities for the Czech Post Office the provision sxof electronic mail services outside buildings. Customers are beginning to perceive the Czech Post company as a strong player in the field of electronic services. The work is closely focused on the issue of electronic services provided and the possibility of further use to gain higher market share and satisfy customers' requirements.
Klíčová slova
Czech POINT, elektronické služby České pošty, s.p., eGovernment, Kontaktní místo veřejné správy
Klíčová slova v angličtině
Czech POINT, electronic services of the Czech Post Office, eGovernment, public administration contact points
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika služeb Czech POINT na České poště, s.p.
2. Současný stav poskytovaných služeb Czech POINT na České poště, s.p.
3. Návrh na zřízení pobočky se službami Czech POINT na Univerzitě Pardubice a zhodnocení návrhu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika služeb Czech POINT na České poště, s.p.
2. Současný stav poskytovaných služeb Czech POINT na České poště, s.p.
3. Návrh na zřízení pobočky se službami Czech POINT na Univerzitě Pardubice a zhodnocení návrhu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.