Cílem této bakalářské práce je analýza trhu internetového obchodu segmentu B2C. Teoretická část práce je zaměřena na charakteristiku internetového obchodování se všemi důležitými aspekty včetně legislativy. V další části práce je provedena analýza současného stavu internetového obchodování v ČR. Její hlavní náplní je porovnání vybraných internetových obchodů na základě daných parametrů.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is a market analysis of the Internet shop of the B2C segment. The theoretical section of the thesis focuses on the characteristics of Internet trade and all of its important aspects, including legislature. In the next part of the paper, an analysis of the current state of Internet trade in the Czech Republic is conducted. Its main content is a comparison of selected Internet shops on the basis of given parameters.
Cílem této bakalářské práce je analýza trhu internetového obchodu segmentu B2C. Teoretická část práce je zaměřena na charakteristiku internetového obchodování se všemi důležitými aspekty včetně legislativy. V další části práce je provedena analýza současného stavu internetového obchodování v ČR. Její hlavní náplní je porovnání vybraných internetových obchodů na základě daných parametrů.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is a market analysis of the Internet shop of the B2C segment. The theoretical section of the thesis focuses on the characteristics of Internet trade and all of its important aspects, including legislature. In the next part of the paper, an analysis of the current state of Internet trade in the Czech Republic is conducted. Its main content is a comparison of selected Internet shops on the basis of given parameters.
Úvod
1. Charakteristika a podstata fungování internetového obchodu se zaměřením na segment B2C
2. Analýza aktuálního stavu internetového obchodování v ČR včetně komparace významných e-shopů
3. Návrh opatření vedoucích ke zkvalitnění internetového obchodování segmentu B2C v ČR a jeho zhodnocení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika a podstata fungování internetového obchodu se zaměřením na segment B2C
2. Analýza aktuálního stavu internetového obchodování v ČR včetně komparace významných e-shopů
3. Návrh opatření vedoucích ke zkvalitnění internetového obchodování segmentu B2C v ČR a jeho zhodnocení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.