Tato bakalářská práce se věnuje využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku sociálních sítí, internetový marketing a obchod. V další části práce je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí v rámci marketingu a obchodu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění spravování stránek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on use of social network for business and marketing. The theoretical of the thesis focuses on the characteristics of social network, internet marketing and business. In the next part of the paper, an analysis of the current state of social networks in the field of marketing and business. In conclusion the proposal is designed to streamline the manage of company page on social network.
Klíčová slova
sociální síť, facebook, internetový marketing, obchod, internetová komunikace
Klíčová slova v angličtině
social network, facebook, internet marketing, business, internet communication
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku sociálních sítí, internetový marketing a obchod. V další části práce je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí v rámci marketingu a obchodu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění spravování stránek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on use of social network for business and marketing. The theoretical of the thesis focuses on the characteristics of social network, internet marketing and business. In the next part of the paper, an analysis of the current state of social networks in the field of marketing and business. In conclusion the proposal is designed to streamline the manage of company page on social network.
Klíčová slova
sociální síť, facebook, internetový marketing, obchod, internetová komunikace
Klíčová slova v angličtině
social network, facebook, internet marketing, business, internet communication
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika sociálních sítí a jejich využití
2. Analýza současného stavu využívání sociálních sítí pro marketing a obchod
3. Návrhy na zlepšení stavu využívání sociálních sítí pro marketing a obchod
4. Zhodnocení návrhů na zlepšení stavu využívání sociálních sítí pro marketing a obchod
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika sociálních sítí a jejich využití
2. Analýza současného stavu využívání sociálních sítí pro marketing a obchod
3. Návrhy na zlepšení stavu využívání sociálních sítí pro marketing a obchod
4. Zhodnocení návrhů na zlepšení stavu využívání sociálních sítí pro marketing a obchod
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.