Tato bakalářská práce se zabývá tématem webové prezentace jako marketingového komunikačního nástroje především Public Relations (PR). V práci jsou nastíněny základy marketingu a proč je pro společnost nezbytné mít dobře zvládnutý internetový marketing.
Práce obsahuje popis konkrétních technologií a doporučované zásady používané pro vytváření plnohodnotných webových prezentací, tak aby byli uživatelsky přehledné a snadno k nalezení ve vyhledávačích.
Praktická část je grafický návrh internetových stránek Svitavské nemocnice a.s. Stránky jsou vytvořeny pouze jako grafický návrh nikoliv plně funkční internetové stránky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with presentation of websites as a marketing and communication tool especially for public relations (PR). The work includes basics of marketing and reason why is necessary to know net marketing for society.
The work describes specific technologies and recommended principles for creation of full-featured websites which are clear and easy found for users. .
The practical part is a graphical design of website of Svitavy Hospital. Pages are created only as a graphic design not a fully functional website.
Klíčová slova
online marketing, public relations, HTML, CSS, SEO, web
Klíčová slova v angličtině
online marketing, public relations, HTML, CSS, SEO, web
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá tématem webové prezentace jako marketingového komunikačního nástroje především Public Relations (PR). V práci jsou nastíněny základy marketingu a proč je pro společnost nezbytné mít dobře zvládnutý internetový marketing.
Práce obsahuje popis konkrétních technologií a doporučované zásady používané pro vytváření plnohodnotných webových prezentací, tak aby byli uživatelsky přehledné a snadno k nalezení ve vyhledávačích.
Praktická část je grafický návrh internetových stránek Svitavské nemocnice a.s. Stránky jsou vytvořeny pouze jako grafický návrh nikoliv plně funkční internetové stránky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with presentation of websites as a marketing and communication tool especially for public relations (PR). The work includes basics of marketing and reason why is necessary to know net marketing for society.
The work describes specific technologies and recommended principles for creation of full-featured websites which are clear and easy found for users. .
The practical part is a graphical design of website of Svitavy Hospital. Pages are created only as a graphic design not a fully functional website.
Klíčová slova
online marketing, public relations, HTML, CSS, SEO, web
Klíčová slova v angličtině
online marketing, public relations, HTML, CSS, SEO, web
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh designu webových stránek nemocnice.
Webové stránky budou navrženy dle pravidel tvorby internetových aplikací.
Teoretická část práce se bude věnovat významu webu jako marketingového nástroje s ohledem komunikační cíle s jednotlivými cílovými skupinami.
Praktická část bude obsahovat konkrétní návrh designu stránek při použití technologií HTML a CSS.
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh designu webových stránek nemocnice.
Webové stránky budou navrženy dle pravidel tvorby internetových aplikací.
Teoretická část práce se bude věnovat významu webu jako marketingového nástroje s ohledem komunikační cíle s jednotlivými cílovými skupinami.
Praktická část bude obsahovat konkrétní návrh designu stránek při použití technologií HTML a CSS.
Seznam doporučené literatury
*HOLČÍK T. a kol.: 1001 tipů a triků pro WWW stránky, Computerpress, Brno, 2003, ISBN 80-7226-756-6
*Hlavenka a kol.: Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site, Computerpress, Brno, 2007, ISBN 80-251-0801-5
*Smička R. Optimalizace pro vyhledávače ? SEO, Jaroslava Smičková, Dubany, 2004, ISBN 80-239-2961-5
*Další internetové zdroje
Seznam doporučené literatury
*HOLČÍK T. a kol.: 1001 tipů a triků pro WWW stránky, Computerpress, Brno, 2003, ISBN 80-7226-756-6
*Hlavenka a kol.: Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site, Computerpress, Brno, 2007, ISBN 80-251-0801-5
*Smička R. Optimalizace pro vyhledávače ? SEO, Jaroslava Smičková, Dubany, 2004, ISBN 80-239-2961-5
*Další internetové zdroje
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dle vedoucí práce byl cíl práce splněn v souladu se zadáním práce a požadavky na její zpracování. Vytvořený návrh designu je plně použitelný v praxi. Student zodpověděl všechny dotazy ke spokojenosti komise.