Informace o kvalifikační práci Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou reklamy. Věnuje se základním poznatkům, dějinám reklamy, vztahu reklamy s psychologií a marketingem a dále uvádí právní úpravu reklamy. Cílem této práce bylo získat hlubší poznatky o reklamě a zmapovat vliv reklamy v Hradci Králové. Kvantitativní výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření mezi respondenty v Hradci Králové.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the problem of advertising. It addresses the fundamental knowledge and history of advertising, the relationship between advertising, psychology and marketing, and presents the legal requirements of advertising. The aim of this thesis was to gain a deeper knowledge about advertising and to map the influence of advertising in Hradec Králové. The quantitative research was carried out by the method of a questionnaire among respondents in Hradec Králové.
Klíčová slova
reklama, marketing, média, legislativa
Klíčová slova v angličtině
adveritising, marketing, media, legislation
Rozsah průvodní práce
57 s. (70 973 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou reklamy. Věnuje se základním poznatkům, dějinám reklamy, vztahu reklamy s psychologií a marketingem a dále uvádí právní úpravu reklamy. Cílem této práce bylo získat hlubší poznatky o reklamě a zmapovat vliv reklamy v Hradci Králové. Kvantitativní výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření mezi respondenty v Hradci Králové.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the problem of advertising. It addresses the fundamental knowledge and history of advertising, the relationship between advertising, psychology and marketing, and presents the legal requirements of advertising. The aim of this thesis was to gain a deeper knowledge about advertising and to map the influence of advertising in Hradec Králové. The quantitative research was carried out by the method of a questionnaire among respondents in Hradec Králové.
Klíčová slova
reklama, marketing, média, legislativa
Klíčová slova v angličtině
adveritising, marketing, media, legislation
Zásady pro vypracování
Ve své bakalářské práci se chci zabývat vlivem televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů. Mojí cílovou skupinou jsou ženy a muži ve věkovém rozmezí mezi 20 a 65 lety. Předpokládaný počet respondentů je 90 až 120. Výzkum bude probíhat v Hradci Králové, k šetření použiji metodu kvantitativní a nástrojem bude strukturovaný dotazník. Cílem mé práce je zjistit, jaký vliv má televizní reklama na občany Hradce Králové při výběru kosmetických výrobků.
Zásady pro vypracování
Ve své bakalářské práci se chci zabývat vlivem televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů. Mojí cílovou skupinou jsou ženy a muži ve věkovém rozmezí mezi 20 a 65 lety. Předpokládaný počet respondentů je 90 až 120. Výzkum bude probíhat v Hradci Králové, k šetření použiji metodu kvantitativní a nástrojem bude strukturovaný dotazník. Cílem mé práce je zjistit, jaký vliv má televizní reklama na občany Hradce Králové při výběru kosmetických výrobků.
Seznam doporučené literatury
CÉSAR, Jiří. I zázrak potřebuje reklamu. 1. vyd. Brno: Computer Press a.s., 2007. 199 s. ISBN 978-80-251-1688-3. PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. 1. vyd. Brno: Computer Press a.s., 2007. 215 s. ISBN 978-80-251-1456-8. SEDLÁČEK, Ondřej. Reklama: Triky, které vás dostanou. 1. vyd. Praha: Vinland, 2009. 131 s. ISBN 978-80-254-4108-4. VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy: Nové trendy a poznatky. 3. vyd. Praha: Grada, 2007. 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5. WINTER, Filip. Právo a reklama v praxi. Praha: Linde, 2007. 335 s. ISBN 978-80-7201-654-9.
Seznam doporučené literatury
CÉSAR, Jiří. I zázrak potřebuje reklamu. 1. vyd. Brno: Computer Press a.s., 2007. 199 s. ISBN 978-80-251-1688-3. PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. 1. vyd. Brno: Computer Press a.s., 2007. 215 s. ISBN 978-80-251-1456-8. SEDLÁČEK, Ondřej. Reklama: Triky, které vás dostanou. 1. vyd. Praha: Vinland, 2009. 131 s. ISBN 978-80-254-4108-4. VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy: Nové trendy a poznatky. 3. vyd. Praha: Grada, 2007. 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5. WINTER, Filip. Právo a reklama v praxi. Praha: Linde, 2007. 335 s. ISBN 978-80-7201-654-9.