Diplomová práce se zabývá oblastí eko značení u spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na konkurenční výhodu, eko značení a marketingový výzkum. V praktické části je zpracováno dotazníkové šetření o povědomí veřejnosti o eko značení a o preferenci eko produktů u zákazníka. Závěr práce vyhodnocuje získané výsledky a navrhuje řešení na zlepšení.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the area of the eco labeling from the consumer point of view. The theoretical part is focused on the competitive advantage of eco labeling and marketing research. In the practical part a questionnaire survey of public awareness of eco labeling and customer preference regarding to the eco products are presented. The conclusion of this work evaluates achieved results and proposes solutions to improve a current state.
Diplomová práce se zabývá oblastí eko značení u spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na konkurenční výhodu, eko značení a marketingový výzkum. V praktické části je zpracováno dotazníkové šetření o povědomí veřejnosti o eko značení a o preferenci eko produktů u zákazníka. Závěr práce vyhodnocuje získané výsledky a navrhuje řešení na zlepšení.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the area of the eco labeling from the consumer point of view. The theoretical part is focused on the competitive advantage of eco labeling and marketing research. In the practical part a questionnaire survey of public awareness of eco labeling and customer preference regarding to the eco products are presented. The conclusion of this work evaluates achieved results and proposes solutions to improve a current state.
Stanovení cíle práce
1. Konkurenční výhoda a marketingový výzkum
2. Eko značky v ČR
3. Vlastní šetření preferencí eko produktů
4. Vyhodnocení výsledků
Formulace závěrů
Zásady pro vypracování
Stanovení cíle práce
1. Konkurenční výhoda a marketingový výzkum
2. Eko značky v ČR
3. Vlastní šetření preferencí eko produktů
4. Vyhodnocení výsledků
Formulace závěrů
Seznam doporučené literatury
1)KOŠTURIAK, J., CHAĽ, J. Inovace: vaše konkurenční výhoda. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 164 s. ISBN 978-80-251-1929-7
2)KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN , 80-247-0966-X
3)LEHMANN, D. R., WINER, R. S., Analysis for marketing planning. 6th ed. McGraw-Hill/Irwin, 2005, 256 s. ISBN 0-07-286596-23)
4)SOLOMON, R., a kol. Marketing očima světových marketingových manažerů 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 572 s. ISBN 80-251-1273
Seznam doporučené literatury
1)KOŠTURIAK, J., CHAĽ, J. Inovace: vaše konkurenční výhoda. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 164 s. ISBN 978-80-251-1929-7
2)KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN , 80-247-0966-X
3)LEHMANN, D. R., WINER, R. S., Analysis for marketing planning. 6th ed. McGraw-Hill/Irwin, 2005, 256 s. ISBN 0-07-286596-23)
4)SOLOMON, R., a kol. Marketing očima světových marketingových manažerů 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 572 s. ISBN 80-251-1273
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce bylo posoudit roli eko značek na českém trhu a navrhnout kroky pro posílení jejich role při kupním rozhodování spotřebitelů.