Diplomová práce se zabývá problematikou podnikání. Tato práce by měla posloužit při psaní podnikatelského plánu. V první části práce budou vysvětleny základní pojmy podnikání především za pomoci platného Obchodního zákoníku. Další část se bude věnovat obecně podnikatelským plánem.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with business. It might be used as a manual for writing
a business plan. The first part focuses on the basic concepts of business whereas the next part is rather general and gives more information about the business plan. All findings are summarized in the relevant conclusion.
Klíčová slova
Podnikání, podnikatelský plán, analýza konkurenčního prostředí, marketingový plán, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
Business, Business plan, analysis of competitive environment, marketing plan, financial plan
Rozsah průvodní práce
88
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou podnikání. Tato práce by měla posloužit při psaní podnikatelského plánu. V první části práce budou vysvětleny základní pojmy podnikání především za pomoci platného Obchodního zákoníku. Další část se bude věnovat obecně podnikatelským plánem.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with business. It might be used as a manual for writing
a business plan. The first part focuses on the basic concepts of business whereas the next part is rather general and gives more information about the business plan. All findings are summarized in the relevant conclusion.
Klíčová slova
Podnikání, podnikatelský plán, analýza konkurenčního prostředí, marketingový plán, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
Business, Business plan, analysis of competitive environment, marketing plan, financial plan
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Základní pojmy podnikání
2. Podnikatelský plán
3. Konkrétní návrh podnikatelského plánu
4. Analýza konkurenčního prostředí, odběratelů, dodavatelů
5. Vyhodnocení podnikatelského plánu
Závěr
Přílohy
Literatura
Cíl práce:
Cílem této práce bude vytvořit reálný podnikatelský plán, který by byl atraktivní pro potenciální investory. Rád bych v něm ukázal překážky a problémy v začátcích podnikání. Dále bych rád poukázal na chyby jež se začínající podnikatelé dopouští.
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Základní pojmy podnikání
2. Podnikatelský plán
3. Konkrétní návrh podnikatelského plánu
4. Analýza konkurenčního prostředí, odběratelů, dodavatelů
5. Vyhodnocení podnikatelského plánu
Závěr
Přílohy
Literatura
Cíl práce:
Cílem této práce bude vytvořit reálný podnikatelský plán, který by byl atraktivní pro potenciální investory. Rád bych v něm ukázal překážky a problémy v začátcích podnikání. Dále bych rád poukázal na chyby jež se začínající podnikatelé dopouští.
Seznam doporučené literatury
[1] HISRICH, R.D., PETERS, M.P. Založení a řízení nového podniku. Praha: Victoria Publishing, 1996. ISBN: 80-85865-07-6
[2] KORÁB, V., REŽŇÁKOVÁ, M. Podnikatelský plán. Brno: Computer Press, 2007.
ISBN: 978-80-251-1605-0
[3] KOTLER, P., AMRSTRONG, G. Marketing: an introduction. USA: Pearson Prentice Hall, 2005. Přeložil: MACHKOVÁ, H. ISBN: 0-13-127312-4
[4] SYNEK, M. a kolektiv. Manažerská ekonomika. 4. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN: 80-247-1992-4
[5] VEBER, J. a kolektiv. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2. aktualizované vydání. Praha: Management Press, 2009. ISBN: 978-80-7261-200-0
[6] VEBER, J., SRPOVÁ, J. a kolektiv. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2008. ISBN: 978-80-247-2409-6
[7] Zákon č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník
[8] Zákon č. 455/1991 Sb., O živnostenském podnikání
Seznam doporučené literatury
[1] HISRICH, R.D., PETERS, M.P. Založení a řízení nového podniku. Praha: Victoria Publishing, 1996. ISBN: 80-85865-07-6
[2] KORÁB, V., REŽŇÁKOVÁ, M. Podnikatelský plán. Brno: Computer Press, 2007.
ISBN: 978-80-251-1605-0
[3] KOTLER, P., AMRSTRONG, G. Marketing: an introduction. USA: Pearson Prentice Hall, 2005. Přeložil: MACHKOVÁ, H. ISBN: 0-13-127312-4
[4] SYNEK, M. a kolektiv. Manažerská ekonomika. 4. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN: 80-247-1992-4
[5] VEBER, J. a kolektiv. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2. aktualizované vydání. Praha: Management Press, 2009. ISBN: 978-80-7261-200-0
[6] VEBER, J., SRPOVÁ, J. a kolektiv. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2008. ISBN: 978-80-247-2409-6
[7] Zákon č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník
[8] Zákon č. 455/1991 Sb., O živnostenském podnikání
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s cílem své diplomové práce, tím bylo vytvořit podnikatelský plán na výstavbu parkovacího domu ve městě Pardubice a využít tak nevyužité prostory. Byly zodpovězeny tyto otázky: 1) Jak by se projevilo v podnikatelském plánu přemístění parkovacího domu do druhé vytipované lokality? 2) Proč jste si vybral konkrétní pozemek s nedostavěnou víceúčelovou halou? 3) Do jaké míry společnost PSJ a.s. využije tento podnikatelský projekt?