V této bakalářské práci se věnuji tématu marketingové řízení služeb v konkrétní společnosti.
Práce definuje základní pojmy vztahující se k marketingovému řízení služeb i pojmy, které s problematikou úzce souvisejí. Dále práce pokračuje analýzou současného stavu společnosti, analýzou trhu a analýzou marketingových nástrojů. Poté práce postoupí k výzkumu spokojenosti zákazníků s jednou ze služeb společnosti a následnému vyhodnocení výsledků výzkumu. Na konci práce je umístěn nástin návrhů a doporučení pro pozitivní změny a k zavedení marketingu v dané společnosti.
Anotace v angličtině
This piece of work is about marketing management of a specific service company.
It defines basic concepts related to the marketing management of services and further concepts which are associated with it. Then the work continues with an analysis of current market and financial situation of the company, a market analysis and an analysis of marketing tools. After that there comes a customer satisfaction research in one of the services of the company and an evaluation of research results. At the end of this work one can find proposals and recommendations for positive changes and for an implementation of marketing in the company.
V této bakalářské práci se věnuji tématu marketingové řízení služeb v konkrétní společnosti.
Práce definuje základní pojmy vztahující se k marketingovému řízení služeb i pojmy, které s problematikou úzce souvisejí. Dále práce pokračuje analýzou současného stavu společnosti, analýzou trhu a analýzou marketingových nástrojů. Poté práce postoupí k výzkumu spokojenosti zákazníků s jednou ze služeb společnosti a následnému vyhodnocení výsledků výzkumu. Na konci práce je umístěn nástin návrhů a doporučení pro pozitivní změny a k zavedení marketingu v dané společnosti.
Anotace v angličtině
This piece of work is about marketing management of a specific service company.
It defines basic concepts related to the marketing management of services and further concepts which are associated with it. Then the work continues with an analysis of current market and financial situation of the company, a market analysis and an analysis of marketing tools. After that there comes a customer satisfaction research in one of the services of the company and an evaluation of research results. At the end of this work one can find proposals and recommendations for positive changes and for an implementation of marketing in the company.
1. Úvod - formulace cíle
2. Vymezení marketingového řízení služeb
3. Analýza současného stavu
4. Analýza trhu
5. Jaké marketingové nástroje podnik má
6. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
7. Zhodnocení výsledků výzkumu
8. Závěr
Zásady pro vypracování
1. Úvod - formulace cíle
2. Vymezení marketingového řízení služeb
3. Analýza současného stavu
4. Analýza trhu
5. Jaké marketingové nástroje podnik má
6. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
7. Zhodnocení výsledků výzkumu
8. Závěr
Seznam doporučené literatury
Kozel, R. a kol: Moderní marketingový výzkum, Praha: Grada Publishing, 2003
Kozel, R., Beránek, P.: Marketingový výzkum, Ostrava: VŠB - TUO, 2000
Payne, A.: Marketing služeb, Praha: Grada Publishing, 1996
Přibová, M. a kol.: Marketingový výzkum v praxi, Praha: Grada Publishing, 1996
Vaculík, J. , Keřt, R.: Marketingové řízení I. a II, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008
Vaštíková, M.: Marketing služeb, Praha: Grada Publishing, 2008
Zamazalová, M. a kol.: Marketing, Praha: C. H. Beck, 2010
Seznam doporučené literatury
Kozel, R. a kol: Moderní marketingový výzkum, Praha: Grada Publishing, 2003
Kozel, R., Beránek, P.: Marketingový výzkum, Ostrava: VŠB - TUO, 2000
Payne, A.: Marketing služeb, Praha: Grada Publishing, 1996
Přibová, M. a kol.: Marketingový výzkum v praxi, Praha: Grada Publishing, 1996
Vaculík, J. , Keřt, R.: Marketingové řízení I. a II, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008
Vaštíková, M.: Marketing služeb, Praha: Grada Publishing, 2008
Zamazalová, M. a kol.: Marketing, Praha: C. H. Beck, 2010
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem bylo provést výzkum spokojenosti zákazníků a provést vyhodnocení výsledků výzkumu. Následně odpověděla otázky položené vedoucím práce a členy komise.