Bakalářská práce přibližuje čtenáři oblast cestovního ruchu a je zaměřena na tvorbu zahraničních zájezdů. Autorka seznamuje s problematikou cenotvorby a s faktory, které mohou cenu zájezdu ovlivňovat. V závěru práce jsou porovnány a zhodnoceny ceny vybraných zájezdů českých cestovních kanceláří.
Anotace v angličtině
The bachelor?s thesis describes sphere of tourism to reader and it is specialized in the creation of foreign excursions. Author informs about price formation and about factors which can influence the price of excursion. At the end of thesis, there is comparison and evaluation of prices of chosen excursions Czech?s travel agencies.
Klíčová slova
cestovní ruch, cestovní kancelář, cenotvorba zájezdů, srovnání cen zájezdů, české cestovní kanceláře
Klíčová slova v angličtině
tourism, travel agency, price formation of excursions, comparison of prices of excursion, Czech travel agencies
Rozsah průvodní práce
57 s., přil. 8 s., (89 536 z.)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce přibližuje čtenáři oblast cestovního ruchu a je zaměřena na tvorbu zahraničních zájezdů. Autorka seznamuje s problematikou cenotvorby a s faktory, které mohou cenu zájezdu ovlivňovat. V závěru práce jsou porovnány a zhodnoceny ceny vybraných zájezdů českých cestovních kanceláří.
Anotace v angličtině
The bachelor?s thesis describes sphere of tourism to reader and it is specialized in the creation of foreign excursions. Author informs about price formation and about factors which can influence the price of excursion. At the end of thesis, there is comparison and evaluation of prices of chosen excursions Czech?s travel agencies.
Klíčová slova
cestovní ruch, cestovní kancelář, cenotvorba zájezdů, srovnání cen zájezdů, české cestovní kanceláře
Klíčová slova v angličtině
tourism, travel agency, price formation of excursions, comparison of prices of excursion, Czech travel agencies
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů bakalářské práce
2. Vymezení významu cestovního ruchu
3. Činnost cestovních kanceláří a formy organizování zájezdů
4. Charakteristika významných cestovních kanceláří v České republice
5. Tvorba cen zájezdů
6. Zhodnocení struktury cen zájezdů vybraných cestovních kanceláří
7. Formulování závěrů a doporučení
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů bakalářské práce
2. Vymezení významu cestovního ruchu
3. Činnost cestovních kanceláří a formy organizování zájezdů
4. Charakteristika významných cestovních kanceláří v České republice
5. Tvorba cen zájezdů
6. Zhodnocení struktury cen zájezdů vybraných cestovních kanceláří
7. Formulování závěrů a doporučení
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, M.: Cestovní ruch, Praha: Fortuna, 2006, ISBN: 80-7168-948-3
INDROVÁ, J.: Cestovní ruch: základy, Praha: Oeconomia, 2009, ISBN: 978-80-245-1569-4
JAKUBÍKOVÁ, D.: Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí a světové konkurenci, Praha: Grada, 2009, ISBN: 978-80-247-3247-3
SYNEK A KOL.: Podniková ekonomika, Praha: C. H. Beck, 2006, ISBN: 80-7179-892-4
SYNEK A KOL.: Manažerská ekonomika, Praha: Grada, 2007, ISBN: 978-80-247-1992-4
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, M.: Cestovní ruch, Praha: Fortuna, 2006, ISBN: 80-7168-948-3
INDROVÁ, J.: Cestovní ruch: základy, Praha: Oeconomia, 2009, ISBN: 978-80-245-1569-4
JAKUBÍKOVÁ, D.: Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí a světové konkurenci, Praha: Grada, 2009, ISBN: 978-80-247-3247-3
SYNEK A KOL.: Podniková ekonomika, Praha: C. H. Beck, 2006, ISBN: 80-7179-892-4
SYNEK A KOL.: Manažerská ekonomika, Praha: Grada, 2007, ISBN: 978-80-247-1992-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem bylo určit jednotlivé položky konečné katalogové ceny zájezdů cestovních kanceláří a zhodnotit strukturu ceny zájezdů. Následně odpověděla otázky položené vedoucím práce a členy komise.