Cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro internetový obchod s pánským sportovním oblečením. Plán je zpracován na základě strategické analýzy, která zahrnuje sestavení finančních výkazů důležitých pro budoucí rozhodování. Výsledkem práce je konkrétní podnikatelský plán a návrh strategie nové firmy při vstupu na trh.
Anotace v angličtině
The thesis deals with business plan for electronic sportwear store for men. The plan is based on strategic analysis including financial statements important for future decisions. Thesis provides concrete business plan and draft strategy for new company entering the market.
Business, Businessman, Business plan, internet store, internet.
Rozsah průvodní práce
88
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro internetový obchod s pánským sportovním oblečením. Plán je zpracován na základě strategické analýzy, která zahrnuje sestavení finančních výkazů důležitých pro budoucí rozhodování. Výsledkem práce je konkrétní podnikatelský plán a návrh strategie nové firmy při vstupu na trh.
Anotace v angličtině
The thesis deals with business plan for electronic sportwear store for men. The plan is based on strategic analysis including financial statements important for future decisions. Thesis provides concrete business plan and draft strategy for new company entering the market.
Business, Businessman, Business plan, internet store, internet.
Zásady pro vypracování
Práce se zaměří na podstatu internetového podnikání a na vypracování podnikatelského plánu konkrétního podniku.
Práce bude obsahovat:
- základní pojmy a legislativu,
- obecnou strukturu podnikatelského plánu,
- základní cíle, principy a podstatu internetového obchodu,
- technické řešení, vytvoření podnikatelského plánu a uvedení internetového obchodu do praxe,
- marketingovou podporu nové firmy a budování pozice na trhu.
Zásady pro vypracování
Práce se zaměří na podstatu internetového podnikání a na vypracování podnikatelského plánu konkrétního podniku.
Práce bude obsahovat:
- základní pojmy a legislativu,
- obecnou strukturu podnikatelského plánu,
- základní cíle, principy a podstatu internetového obchodu,
- technické řešení, vytvoření podnikatelského plánu a uvedení internetového obchodu do praxe,
- marketingovou podporu nové firmy a budování pozice na trhu.
Seznam doporučené literatury
CHEN, S. Strategic management of e-business. 2nd ed. New York: John Wiley and Sons, 2005. ISBN 9780470870730.
ELLIOT, S. Electronic Commerce. 1st ed. Newcastle: John Wiley and Sons, 2002. ISBN 0-471-48705-8.
HORZINKOVÁ, E. Živnostenský zákon v praxi. 2.vyd. Olomouc: ANAG, 2010. ISBN 978-8-7263-615-0.
HUGHES, M. Buzzmarketing. 1.vyd. Praha: Management Press, 2006. ISBN 80-7261-153-4.
SHIELDS, M. E-business and ERP: rapid implementation and project planning. New York: John Wiley and Sons, 2001. ISBN 0471406775.
WUPPERFELD, U. Podnikatelský plán. 1.vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-075-9.
Seznam doporučené literatury
CHEN, S. Strategic management of e-business. 2nd ed. New York: John Wiley and Sons, 2005. ISBN 9780470870730.
ELLIOT, S. Electronic Commerce. 1st ed. Newcastle: John Wiley and Sons, 2002. ISBN 0-471-48705-8.
HORZINKOVÁ, E. Živnostenský zákon v praxi. 2.vyd. Olomouc: ANAG, 2010. ISBN 978-8-7263-615-0.
HUGHES, M. Buzzmarketing. 1.vyd. Praha: Management Press, 2006. ISBN 80-7261-153-4.
SHIELDS, M. E-business and ERP: rapid implementation and project planning. New York: John Wiley and Sons, 2001. ISBN 0471406775.
WUPPERFELD, U. Podnikatelský plán. 1.vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-075-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka komisi seznámila s cíli práce a se závěry ke kterým dospěla zpracováním diplomové práce. Během obhajoby studentka odpověděla na následující otázky:
1. Jaké spatřujete největší rizika Vašeho budoucího podnikání?
2. Jaké jsou největší překážky podnikání v České republice oproti jiným vyspělým zemím?
3. V teoretické části diplomatka uvádí, že podnikatelský plán je střednědobý dokument na 3 až 5 let. V praktické části sestavila podnikatelský plán na 12 měsíců. Jaký byl důvod? Bude nutné podnikatelský plán po uplynutí 12 měsíců aktualizovat?
4. Cílem diplomové práce bylo vytvořit manuál pro potencionální internetové podnikatele. Jednalo se pouze o teorii nebo bude tato práce podkladem pro realizaci Vašeho skutečného internetového obchodu?