Tato bakalářská práce se zabývá podnikem a ztotožňováním se zaměstnanců s kulturou podniku. Sleduje faktory ovlivňující pracovní spokojenost a zapříčiňující nespokojenost v zaměstnání. Teoretická část práce se věnuje definování pojmů, nejznámějším teoriím motivace a pracovní spokojenosti a pojmům z oblasti pracovní výkonnosti. Praktická část, která je zaměřena na pracovní spokojenost zaměstnanců v rámci vybraného podniku, obsahuje popis metody šetření, vyhodnocení a zpracování získaných dat a závěrečnou diskusi výsledků.
Anotace v angličtině
This bachelor?s thesis deals with the company and identification of the employees with company culture. The thesis monitors circumstances affecting job satisfaction and causing job dissatisfaction. The theoretical part is devoted to defining the concept , the most noted theories of motivation and job satisfaction and concepts from field of work efficiency. The applied part of this work focuses on exploration of job satisfaction of employees in concrete company, contains description of applied methods, data evaluation and processing and the final discussion about the results.
Klíčová slova
Firemní identita, pracovní spokojenost, motivace, výkonnost, dotazník.
Tato bakalářská práce se zabývá podnikem a ztotožňováním se zaměstnanců s kulturou podniku. Sleduje faktory ovlivňující pracovní spokojenost a zapříčiňující nespokojenost v zaměstnání. Teoretická část práce se věnuje definování pojmů, nejznámějším teoriím motivace a pracovní spokojenosti a pojmům z oblasti pracovní výkonnosti. Praktická část, která je zaměřena na pracovní spokojenost zaměstnanců v rámci vybraného podniku, obsahuje popis metody šetření, vyhodnocení a zpracování získaných dat a závěrečnou diskusi výsledků.
Anotace v angličtině
This bachelor?s thesis deals with the company and identification of the employees with company culture. The thesis monitors circumstances affecting job satisfaction and causing job dissatisfaction. The theoretical part is devoted to defining the concept , the most noted theories of motivation and job satisfaction and concepts from field of work efficiency. The applied part of this work focuses on exploration of job satisfaction of employees in concrete company, contains description of applied methods, data evaluation and processing and the final discussion about the results.
Klíčová slova
Firemní identita, pracovní spokojenost, motivace, výkonnost, dotazník.
Cílem práce v teoretické části bude provedení na základě studia odborných pramenů, forem a způsobů, ztotožňování se zaměstnanců s podnikem a jeho kulturou, včetně identifikace důležitých prvků v personální práci v managementu.
V praktické části práce bude toto aplikováno na průzkum těchto faktorů u menší dopravní firmy.
Práce bude obsahovat pojmy:
Firemní identita
Firemní kultura a komunikace
Charakteristika vybrané firmy
Analýza ekonomických a sociálních vztahů ve vybrané firmě
Zásady pro vypracování
Cílem práce v teoretické části bude provedení na základě studia odborných pramenů, forem a způsobů, ztotožňování se zaměstnanců s podnikem a jeho kulturou, včetně identifikace důležitých prvků v personální práci v managementu.
V praktické části práce bude toto aplikováno na průzkum těchto faktorů u menší dopravní firmy.
Práce bude obsahovat pojmy:
Firemní identita
Firemní kultura a komunikace
Charakteristika vybrané firmy
Analýza ekonomických a sociálních vztahů ve vybrané firmě
Seznam doporučené literatury
FOOT, Margaret; HOOK, Caroline. Personalistika. Brno : CP Books, a.s., 2005. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
KAHLE, Bohuslav. Praktická personalistika. Vyd. 1. Praha : PRAGOEDUCA, 2000. 203 s. ISBN 80-85856-85-9.
KOUBEK, Josef . Personální práce v malých podnicích. Vyd. 2. Praha : Grada Publising, a.s., 2003. 248 s. ISBN 80-247-0602-4.
MCCONNON, Shay; MCCONNON, Margaret. Jak řešit konflikty na pracovišti : Umění řešit spory a vytvářet důvěru a porozumění. Praha : Grada, 2009. 144 s. ISBN 978-80-247-3003-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka ; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. Praha : Grada Pablishing a.s., 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
FOOT, Margaret; HOOK, Caroline. Personalistika. Brno : CP Books, a.s., 2005. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
KAHLE, Bohuslav. Praktická personalistika. Vyd. 1. Praha : PRAGOEDUCA, 2000. 203 s. ISBN 80-85856-85-9.
KOUBEK, Josef . Personální práce v malých podnicích. Vyd. 2. Praha : Grada Publising, a.s., 2003. 248 s. ISBN 80-247-0602-4.
MCCONNON, Shay; MCCONNON, Margaret. Jak řešit konflikty na pracovišti : Umění řešit spory a vytvářet důvěru a porozumění. Praha : Grada, 2009. 144 s. ISBN 978-80-247-3003-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka ; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. Praha : Grada Pablishing a.s., 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s tématem a cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo pokusit se na základě studia odborných publikací definovat důležité faktory ovlivňující ztotožňování se zaměstnanců s firmou a v empirické části práce aplikovat tyto poznatky formou anketního výzkumu na menší podnikatelský subjekt. Studentka seznámila se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. Které ze sledovaných faktorů považujete za nejvýznamnější ve vztahu k sledovanému tématu?
2. Které faktory by mohly u Vámi zkoumaných zaměstnanců výrazně negativně ovlivnit jejich postoje k firmě?